Madteam > Rutas y Reseñas » Mountain bike (BTT)

Tracks para GPS de Mountain bike (BTT)

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
De Sant Martí De Tous A Santa Coloma De Queralt (circular) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Itinerari relativament fàcil per pista majoritariament i algún corriol de tornada ...
Más reseñas de Madveras
Gava - Les Planes - La Desfeta - La Sentiu - Diposit - Can Amat - Riera De Sant Llorenç - Gavà por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Baixada de la desfeta per trialera. La resta pista i algun corriol sencill ...
Aiguafreda-pla De Las Calma-puig Drau-aiguafreda. por Macc
Mountain bike (BTT) - Track de GPS La ruta sale de Aiguafreda para subir hacia Coll Formic siguiendo una pista forestal que, después de un poco mas de 17 km subiendo nos dejas en el lugar mencionado, es muy fácil de seguir , la única dificultad de este tramo es que es todo subida , muchos kilómetros seguidos , y esto en BTT se nota . ...
Más reseñas de Macc
Recorregut Per Collserola En Motiu De La Marató De Tv3 por Btt
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Más reseñas de Btt
Seguint La Ruta De Les Ermites A Les Guilleries por Madveras
Voltant Per La Conca D´òdena por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ... o la "aquàtica" d'Igualada Al final vam haver de retallar la ruta perque ens estava diluviant Els desnivells no son gaire acurats perque sens eadonarme casi resetejo el GPS al portarlo a la butxaca, segons runkeeper son 436m -> http://runkeeper.com/user/Madveras/activity/270975826 ...
Sant Vicenç De Montalt - Llavaneres - Santuari Del Corredor por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS ...
Más reseñas de Madveras
Aiguafreda - Collformic - Sant Marçal - Viladrau - Seva - El Brull - Aiguafreda por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta espectacular per gaudir dels boscos del Montseny. De pujada ens vam liar i vam pujar per una pista que en principi no esta permes ciclar. A part que hi ha ramats i pot ser perillós per nosaltres mateixos. Aixi que per pujar a Collformic busqueu una alternativa, per exemple pujar fins el Pla ...
Montsec De Rubies: Santa M. De Meià - Portella Blanca - Rubies - Santa M. Meià por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 20km continus de pujada, els primes 9 per pista asfalta fins l'hostal roig i despres per pista molt molt defeta. Pujada progresiva i dura. De la Portella a Rubies, baixa pel GR, no ciclable, aprox 1km ...
Más reseñas de Madveras
Montsec D´ares: Ager - Call D´ares - Congost De Montrebei - La Pertusa - Ager por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta espectacular, creuar el congost es impresionant i la baixada pel gr, molt tecnica. Sortint del Congost trobem trams no ciclables ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página « Anterior  1  2  3   4  5  6  7  8  9  10  Siguiente »