Madteam > Rutas y Reseñas » Macc

Tracks para GPS de Macc

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
Comaloformo Per Cavallers. (quasi Cim) por Macc
Excursionismo - Track de GPS Tot i que no vam arribar al cim poso el track perquè és perfectament valid, perquè vam quedar-nos a pocs metres del mateix, just a la sortida de la canal que dóna accés a la cresta, cap a la ratlla dels 3000 metres. També he de dir que el track, tot i que l'hem fet amb neu, es pot fer servir per a l ...
Tuc De Mulleres Per La Besurta por Macc
Raquetas de nieve - Track de GPS Pujada amb raquetes de neu al Mulleres sortint de La Besurta. Podeu veure el repor al bloc: http://capita-tro.blogspot.com.es/2016/05/tuc-de-mulleres-per-la-besurta.html ...
Más reseñas de Raquetas de nieve
Circular Barruera-boí.durro-barruera por Macc
Senderismo - Track de GPS Pequeño recorrido por estos pueblos del Valle de Boí, perfecto para esos días de descanso activo. Repor completo en mi blog: http://capita-tro.blogspot.com.es/2015/11/barruera-boi-durro-barruera-circular.html ...
Más reseñas de Senderismo
Tuc Del Port De Viella por Macc
Senderismo - Track de GPS Tot i que tinc ganes de fer el Tuc de Conangles, acabo decidint tornar a pujar al Tuc del Port de Viella, doncs tinc ganes de conèixer la part de l'estany Redon, que no he estat mai. Per tant, per pujar-hi aquesta vegada ho faré per la seva cara sud, pujant pel camí GR-211, que a aquest tram coincid ...
Punta Alta De Comalesbienes, En Circular Comalesbienes-colieto. por Macc
Alpinismo - Track de GPS La ruta circular que volem fer surt de l'embassament de Cavallers i puja pel barranc de Comalesbienes, una pujada dura, feixuga i amb molts blocs de rocs, ens ho hem d'agafar tranquil·lament fins a arribar als estanys de Comalesbienes, un cop als estanys anem a buscar el coll que separa els cims del ...
Más reseñas de Alpinismo
Pic I Agulla Del Portarro D'espot por Macc
Excursionismo - Track de GPS Tota la sortida és per camins molt fressats i visitats, ja que passem per alguns dels indrets més visitats del Parc, treien la pujada a l'Agulla del Portarró, més solitària i amb els camins poc marcats, però molt interessant doncs les vistes que hi tenim al cim són una meravella. El començament d ...
Tuc Del Rosari, Vall D'aran. por Macc
Excursionismo - Track de GPS La ruta és molt fàcil de seguir, si sortim del pàrquing de l'Orri, al Pla de Beret, només hem de remuntar per un camí molt marcat i fressat, que segueix el barranc del Rio Malo, fins a l'estany de Baix de Baciver i, després, un xic més amunt, trobem el Circ de Baciver i els seus estanys. Aquí el cor ...
Montardo Per Cavallers. por Macc
Excursionismo - Track de GPS Montardo per Cavallers: Aquesta ruta és, sens dubte, la més llarga i amb més desnivell acumulat que trobem per pujar al Montardo, doncs són prop de 21 quilometres i uns 1400 metres de desnivell, anar i tornar, però també podem afirmar que és la més bonica, ja que sempre va per uns indrets magnífic ...
Balandrau Por La Directa, Toda Una Sorpresa. por Macc
Excursionismo - Track de GPS Subida al Balandrau por su vertiente mas agreste y mas dura, con una ascensión por la Canal Directa que nos deja un desnivel positivo de 700 metros de canal y de unos 1400 de acumulado, sin duda una ascensión de alta montaña a una cima fácil y de suaves formas, toda una sorpresa. Podeis ver el r ...
Serra D'ensija: Cap Llizet I Creu De Ferro. por Macc
Excursionismo - Track de GPS Ens apropem a la Serra d'Ensija per pujar-hi per l'únic vessant que ens falta, pel sud, donant una bona volta i, passant primer per sota mateix de la magnífica paret de la Gallina Pelada, anar a buscar la seva cara oest i pujar al cim per les Llosanques. Sortirem del Pla de la Creu de Fumanya, on ...
Más reseñas de Excursionismo
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página  1  2  3  4  5  6  Siguiente »