La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia24 april 2002, wednesday.

Mensajes dia24 april 2002, wednesday.

« dia anterior   dia siguiente »

Dani Wednesday 24 april 2002 - 21:57

Re:Cabaña Nou Fonts

Yo tambien estuve hara unos tres años y muy buena pinta no es que tenga. Ademas es muy pequeña, como mucho dos personas sin mochila y muy apretadas... Pero bueno, mejor que al raso si que estaras.

Ir a la conversación completa

Jeroni Wednesday 24 april 2002 - 11:25

Re:canal del cristall amb esquis

Ei que tal?? Jo hi vaig baixar el diumenge dia 21: A veure, es pot baixar perfectament, perque la neu està poc transformada, però no crec que la disfrutis molt, ja que hi ha la ostia i mitja de traces profundes de bota, així com la resta d´una allau a l´embut de baix de tot. Resumint, hi ha molts "trossos" de neu dureta per sobre de la neu tova. Jo et recomando baixar l´Ordiguer desde, per expemple, la bifurcació de la sortida clàssica amb la directa: trobaràs que la traça d´ascensió és molt homogènia (no et molestarà si baixes pels costats) i la neu està en molt bon estat (per esquiar, no per fer corredors :((. De totes maneres afanya´t pq amb la calor la neu es transforma super ràpid. Aprofita-ho ara. Espero que et serveixi!!! P.D. encara que sembli que la inclinació de l´Ordiguer (50º de mitjana) és més important que la del Cristall( 40º demitjana), les condicions de la neu ho faciliten molt. Adeu!!! Jeroni Soler

Jeroni Wednesday 24 april 2002 - 11:32

Canals de Vallter (pel 4 i 5 de maig)

El cap de setmana del 4 i 5 de maig tindré la sort de poder encetar les meves activitats a les canals de Vallter (Gra de Fajol). Algú em pot escriure 4 linees de les canals més estètiques? (si pot ser, les que tinguin més passos de mixte i ambient) Gràcies i felicitats per la pàgina, és collonuda! Jeroni Soler Manresa

MadVeras Wednesday 24 april 2002 - 15:15

Re:Canals de Vallter (pel 4 i 5 de maig)

Genas, hecha un vistazo a esta web, tiene una recopilación de ressenyas del Gra de Fajol Petit muy interesante. <br> <a href=http://es.geocities.com/e_igna2002 target=_blank>http://es.geocities.com/e_igna2002</a> <br> <br>Salu2

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies