Ir a la conversación completa
Espero que en aquesta època tan especial que sembla que tothom es millor i tot rutlla com en un somni ( menys els de piensa-solutions.com) , així sigui per tots en aquest Nadal, i sempre. I que el nou any que estem a punt d?iniciar sigui ple de bons camins que ens portin a tot el que anhelem.![]()
Bon Nadal a tothom,![]()
Mo
| Bon Nadal muntanyerus!! :) Necessito el vostre consell. Som un grup de 5 persones, de les quals 2 hem fet muntanya. La resta són novells. Ens agradaria fer algo demà i demà passat, assequible per tot el grup (caminar, escalar, jugar a parxis, cantar a la vora del foc....el que sigui, però fora de la ciutat!!!--> Som de Barcelona ). Alguna proposta??? Sigueu bons/es minyons/es i ajudeu-me! :P Gràcies per endavant! marieta |
| Gracias igna! Esto de la Garrotxa me ha gustado. Ya te contaré el final! maria |
| Gracias igna! Esto de la Garrotxa me ha gustado. Ya te contaré el final! maria |
Volia que algú em pogués orientar sobre les àrees d´escalada més fàcils per anar amb nens. Vies de tercer o similar. A vegades no és la dificultat, sinó que elles no arriben a les preses si estan molt separades. També, on puc trobar les ressenyes d´aquestes vies.
Gràcies
Berta