La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia11 february 2015, wednesday.

Mensajes dia11 february 2015, wednesday.

« dia anterior   dia siguiente »

bitop Wednesday 11 february 2015 - 13:38

Re:Ruta con raquetas con una cría de 7 años (Zona Catalunya)

jamesjones yo soy de Montcada, pero creo que estaré una temporada KO por una lesión que me hice hace unas semanas. Si la cosa mejora lo tendré en cuenta.
Saludos

Ir a la conversación completa

Xap005 Wednesday 11 february 2015 - 01:27

Re:Escala en Noruega

Hola

m'agaradaria fer un viatge per escalar en gel per tot l'any i oblidar-me del poc gel que hi ha  per aquest pais
l'unica cosa que hem fa dubtar es que jo no escala tanta difici¡ultat 
quina edat tens
el que podem fer es conectar per mail
xutiel@vsn.es

oscar_hd883 Wednesday 11 february 2015 - 07:00

Re:Busco gent per practicar alpinisme al pirineu

Bon día, soc l'oscar

He llegit el vostre fil de sortides alpines pel pirineu i m'agradaria que m'afegissiu grup de wassup, per poder participar... 656331604
Tinc 44 anys, visc a cerdanyola del valles  i m'acabo d'aficionar a l'alpinisme...

Salutacions

DavidPolo Wednesday 11 february 2015 - 09:01

Re:Escala en Noruega

Bones,

Home... poc gel no crec jo que hi hagi! Si més no, no ens podem queixar ;)

No crec que la dificultat sigui un problema, jo al 5+ ara per ara vaig ben apretat i sobretot els primers dies m'agradaria fer 4+, 5 i coses així per un tubo. Tinc 27 anys i actualment visc a Cornellà. Surto tots els caps de setmana a escalar o esquiar a Pirineus, l'altre opció podria ser sortir per aquí a veure que tal i ja decidim.

Salut!

(T'he contestat per mail també)

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies