Madteam > Rutas y Reseñas » Escalada en roca

Rutes y reseñas de Escalada en roca

Espero Remacha, Via Normal- Sant Llorenç De Montgai por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Via facil, distreta, ràpida, equipada i en un paisatje espectacular! El poble, els voltants, i el bar d'en Jaume amb vistes a les vies i el llac. Que voleu mes? ...
Más reseñas de Aspavil | Más reseñas de Prepirineo
Via D'en Marti, Serra Del Verd por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Via en sobre bona roca en general, equipada practicament i amb un paisatge impresionant! ...
Sac De Gemecs Lladurs-solsonés por Aspavil
Escalada en roca - Prepirineo Via interessant per l'entorn. Sobre placa en conglomerat, estil monserrat, bo, i amb bons cantos quan la cosa es posa dreta, sols un pas en l'última tirada et farà partir si vas gustet de grau.... si ets un cutre-escalador com nosaltres!!! ...
Más reseñas de Aspavil | Más reseñas de Prepirineo
Via Spigolo Sud Iv+, Sass De Stria (2477m). Dolomites por Vickynga
Escalada en roca - Dolomites Conegut també amb el nom de Hexenstein, el Sass de Stria és un modest cim de la zona molt freqüentat, però des d'on es pot gaudir d'una magnífica vista....... Cinque Torri, Pico Lagazuoi.... això sí, si els núvols i la boira ens ho permeten. La via és una de les clàssiques de nivell assequible i mo ...
Más reseñas de Vickynga | Más reseñas de Dolomites
Escaladas Als Dolomitas (2ona Part) - Cima Gran Di Lavaredo - Esperó Nord-est (dibona - Stubler, 1909) por Pere Tutusaus
Escalada en roca - Dolomites Aquesta és una de les vies que el mal temps ens va impedir realitzar..... l'any que vé ho tornarem a provar. Tot i així, penjo la ressenya per si algú de vosaltres també la vol intentar. Es tracta d'una recopilació-traducció de tota l'informació que vàrem recullir abans de marxar (molta feina!), p ...
Más reseñas de Pere Tutusaus | Más reseñas de Dolomites
Vía Normal Peña Sóla En Agüero por Urko
Escalada en roca - Prepirineo Aguero es un bonito pueblo en las cercanías de Riglos. Sus mallos no son tan espectaculares, pero algunas de sus vías son muy bonitas. Esta es la reseña de la vía normal a la peña sóla (mirando del pueblo a los mallos, el pirulo de la izquierda). ...
Más reseñas de Urko | Más reseñas de Prepirineo
Via Palavar Les Flots (ailefroide) por Lux
Escalada en roca - Alpes Potser ja coneixeu les parets d’Ailefroide.. per mi van constituir una autèntica sorpresa, en una zona que només coneixia per el Dome de Neige, la Barre... però per l’abundància de gent ... segurament dec ser de les poques.. Aquesta via va ser la presa de contacte amb la zona... i em va enca ...
Más reseñas de Lux | Más reseñas de Alpes
Agulles D'ansabere por Matojero
Escalada en roca - Pirineo Buenas a tothom!! aqui va la primera sortida que comento aqui al bloc!! Aquest estiu després d'una setmana de pluja als alps, varem decidir anar a montanyes més "assoleiades" i vem fer un tour pel piri. Vem fer una paradeta a les agulles d'ansabere i són realment xules. Com que no vaig trobar resen ...
Más reseñas de Matojero | Más reseñas de Pirineo
Escaladas Als Dolomitas (i) - Campanile Di Val Montanaia - Via Normal (iv+ Algún Pas De V+) por Pere Tutusaus
Escalada en roca - Dolomites Aquesta és la primera ressenya d'una série que penjaré sobre les escalades realitzades pels Ecrins i les Dolomits aquest estiu. Cal agraïr el curro a les meves companyes de cordada: la Lu i la Viki Son moltes hores de feina, buscant i recopilant informació, traduint-la (gairabé no hi ha rés ni en ...
Más reseñas de Pere Tutusaus | Más reseñas de Dolomites
Via Anglada-cerdà - Md- (màx. V+) - Roca De L’ordiguer (2.300 M) por Pere Tutusaus
Escalada en roca - Pirineo Primera ascensió: J. Cerdà i J.M. Anglada (1965) Desnivell: 350 m de via + 100 m de cresta Zona: Pirineu oriental – Serra del Cadí Una de les escalades més clàssiques del Pirineu. Feia temps que em mirava la ressenya i en veia navegant per aquest mar de rocallam. Molt visitada a l’hivern per l ...
Más reseñas de Pere Tutusaus | Más reseñas de Pirineo
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1 2 ... 11  12  13  14   15  16  17  18  19  ... 23  24  Siguiente »