Madteam > Rutas y Reseñas » Pedret

Rutes y reseñas de Pedret

Aguelzim (tète I Adrar), 3650-3.700 por Pedret
Excursionismo - Atlas Més enllà de ser un camí per anar al refugi de Tazarhart, o a Imlil per un itinerari alternatiu, l'ascensió a l'Aguelzim és sobretot cim perfecte per acostumar-se a l'alçada i al terreny per a qui vulgui preparar pujades més exigents com la de Toubkal o Ouanoukrim. Si ja hem fet aquestes ascensions, ...
Toubkal (+ Toubkal Oest, Tete D'ounanoums, Imouzzer I Tibheirine) por Pedret
Excursionismo - Atlas La pujada al cim del Toubkal és un atractiu en si mateix. De totes maneres hi ha la possibilitat de completar la ruta pujant altres cims que vénen més o menys de camí. Dels quatre que hem ressenyat n'aconsellem almenys dos com a accessibles (amb grimpades) i interessants pel que aporten en vistes i ...
Refugi Toubkal - Djebel Adj (el Hach) - Imlil por Pedret
Excursionismo - Atlas El recorregut que es proposa és una alternativa llarga, i segons el mes de l'any, feixuga, per tornar cap a Imlil. De totes maneres, permet fer una ascensió a l'Aguelzim, enfilar-se fins al cim del Djebel Adj, visitar una vall força menys concorreguda, passar per les 85 llaçades, i pels vells camins ...
Refugi Del Toubkal por Pedret
Excursionismo - Atlas El refugi de Neltner, actualment ja només anomenat refugi de Toubkal, és de la CAF, francès. És acollidor i té un funcionament correcte. Pot servir de base per a fer excursions diverses, com l'ascensió a Ouanoukrim, Aguelzim, Toubkal, llac d'Ifni, o cap a El Hach. En aquesta secció en podreu trobar ...
Ouanoukrim 4.089 (ras I Timesguida), I Bou Ouzzal (3.850) por Pedret
Excursionismo - Atlas Ouanoukrim és el segon cim del Marroc en alçada. Tant atractiu per l'ascensió com el Toubkal, i amb unes vistes tant o més espectaculars. És un complement perfecte per allargar l'estada al refugi, si no volem limitar-nos al cim més concorregut. L'ascensió és tranquil·la, llevat d'una grimpadeta acce ...
La Trona Dels Cingles De Bertí por Pedret
Senderismo - Serralada Litoral Catalana Passeig per una zona antigament força concorreguda per l'excursionisme català, accessible, i amb racons singulars a les obagues del Sot d'en Bac. Un cop a dalt de la Trona tindrem bones vistes cap a la resta del Cingle i cap al Montseny. El recorregut està ben marcat amb senyals de PR, llevat d'algu ...
Más reseñas de Senderismo | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Figaró - Cingles De Bertí (it.circular) por Pedret
Senderismo - Serralada Litoral Catalana Itinerari circular des de Figaró fins als cingles, amb bones vistes a la mola del Vallès, el Montseny i el Prepirineu. L'elecció del recorregut combina trams de camins amples i pistes forestals, camins ben indicats com a GR o PR, i també corriols mal senyalitzats i mal mantinguts, per on només passe ...
Montmany - Cingles De Bertí (it.circular) por Pedret
Senderismo - Serralada Litoral Catalana Ruta circular que transcorre majoritàriament per dalt dels Cingles de Bertí, primer per la cara més exposada, la del GR-5, i posteriorment pel vessant interior, cobert per zona boscosa, seguint el PR-C33. en aquesta segona part les vistes són menys interessants, però passem per indrets ben curiosos, ...
Más reseñas de Senderismo | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Cingles De La Dòvia (serra De Llaberia) por Pedret
Excursionismo - Serralada Litoral Catalana Interessant itinerari circular per les cingleres de la Serra de Llaberia, entre el Baix Camp i el Priorat. Durant la ruta passarem per indrets amb unes bones vistes, racons obacs, passos que impliquen alguna grimpadeta i no perdrem de vista el mar. Cal tenir en compte, però, que un cop dalt dels cin ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Matagalls (1.696) Des De Sant Bernat por Pedret
Excursionismo - Montseny Ascensió senzilla, curta, ben indicada (amb marques de colors) i molt menys frqüentada que d'altres (Collformic, Sant Marçal) per pujar al Matagalls. El desnivell acumulat permet veure canvis significatius en la vegetació. En diversos moments de l'excursió tenim bones vistes cap als veïns Turó de l' ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Montseny
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior 1   2  3  4  5  6  7  8  Siguiente »