Madteam > Rutas y Reseñas » Pedret

Rutes y reseñas de Pedret

Travessa Serra De L'argentera-serra De Pradell por Pedret
Excursionismo - Serralada Litoral Catalana Ruta que passa per un indret fantàstic fa algunes dècades, quan la N-420 no era el que és ara, i sobretot, abans de fa 10 anys, quan encara no s'havia malmès la part occidental de la serra amb un parc eòlic de Trucafort que consta de 91 aerogeneradors, just al cim de la serra, i amb els quals no es ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Serralada Litoral Catalana
Montgròs (1.118) por Pedret
Excursionismo - Montserrat Força menys concorreguda que les zones de Sant Jeroni, per la banda de Monistrol, i que la zona de les Agulles, pel cantó del Bruc, l'entorn del Montgròs, on també hi ha els Ecos de Miranda, constitueix un dels llocs humits de la serra. El cim del Montgròs, a més, és un bon mirador a la resta del ma ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Montserrat
El Sostre D´alemanya: Zugspitze (2.964) por Pedret
Excursionismo - Alpes Alemanya no té cap 3.000. El Zugspitze és el pic més alt del país, ja fronterer amb Àustria, i és el sostre del massís on també es troba l'Alpspitze. El camí que porta cap al cim parteix d'una estació d'aeri i té moments de gran interès, com trams aeris, trams equipats per a via ferrata (que no requ ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Alpes
Ruta Aèria Pel Massís De Zugspitze-alpspitze: Jubiläumsgrat por Pedret
Excursionismo - Alpes Una de les propstes més interessants que es poden dur a terme als alps alemanys. La travessa de la cresta de Jubiläumsgrat uneix els cims de Zugspitze i Alpspitze separats per 6 quilòmetres de camí aeri, reservat només per a excursionistes experimentats, sense vertigen, equipats amb material per a f ...
Pic De Subenuix (2.949) Des De Sallente por Pedret
Excursionismo - Pirineo El Subenuix, poc concorregut, és un dels cims més alts de la zona i amb unes vistes esplèndides en un dia de bon temps, que abasten tot el parc natural i que cap a l'oest permeten veure amb claredat els Besiberris, la Punta Alta, i fins i tot els massissos de l'Aneto i el Posets. S'hi pot pujar des ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Pirineo
Pic De Peguera (2.983) Des De Sallente por Pedret
Excursionismo - Pirineo El Peguera és un dels cims més alts de l'entorn d'Aigüestortes, i com passa amb d'altres, per exemple el Subenuix, té diverses rutes que pugen al pic per vies diferents. La ruta que parteix de Sallente permet veure alguns estanys de la zona, és senzilla fins arribar a la cresta, que tampoc presenta ...
Ruta Entorn Urriellu I Torrecerredo por Pedret
Excursionismo - Picos de Europa Ruta d'immersió al centre dels Picos d'Europa, que porta per alguns dels espais més representatius del massís. Passarem pel costat del Naranjo (Urriellu), també pel coll de la Arenosa i el jou de Cabrones, dos punts per on pujar el Torre Cerredo, i farem la baixada cap al petit poble de Bulnes. Per ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Picos de Europa
Tristaina - Forcat - Creussans - Cabanyó (estanys I Cims) por Pedret
Excursionismo - Pirineo Ruta circular a la frontera entre Andorra i França que permet encadenar 4 cims passant a tocar dels llacs que porten el seu mateix nom. La segona part de l'excursió (la que va del pic Forcat al pic de Cabanyó) és un mirador excepcional sobre la Pica d'Estats, que ens queda a l'altre cantó de la vall ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Pirineo
Caín-mesones-caín por Pedret
Senderismo - Picos de Europa La pujada a Mesones té un interès relatiu si es fa sense cap més objectiu. Nosaltres vam intentar pujar el pic de Piedra Lengua, és fàcil però no ens en vam sortir perquè no vam trobar el camí. Ara ja el sabem: es puja per la banda posterior dreta, però tan és. En qualsevol cas, la pujada a Mesones ...
Más reseñas de Senderismo | Más reseñas de Picos de Europa
Monte Pardida (2.582) por Pedret
Excursionismo - Picos de Europa Un dels cims més assequible, però alhora més alts i que ofereixen una millor vista de Picos de Europa. L'ascens es fa des del refugi d'Urriellu. Aconsellem integrar aquesta excursió com a part de la "Ruta entorn Urriellu i Torre Cerredo" també ressenyada, i fer-ho tot plegat en dos dies. Des del Pár ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Picos de Europa
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1  2  3  4  5   6  7  8  Siguiente »