Madteam > Rutas y Reseñas » Pedret

Rutes y reseñas de Pedret

Pic De La Pala De Sobre L'estany De Juclar (2.629) por Pedret
Excursionismo - Pirineo Ascensió senzilla a l'estiu però que pot complicar-se considerablement a l'hivern, amb pluja o amb condicions meteorològiques poc favorables. La pujada al ofereix vistes boniques als estanys de Juclar, al Pic de Rulhe, al Pic de Ruf, al Pic de Noè, i al Pic d'Escobes. L'aproximació als estanys és un ...
Volta A Sant Joan por Pedret
Excursionismo - Montserrat L'itinerari passa per una de les zones d'ermites de la serralada, així com també per les restes d'una antiga instal·lació hotelera. La ruta, en principi senzilla, pot presentar algun problema d'orientació just abans d'arribar les restes de l'antic hotel. Aquesta ruta es pot combinar bé amb la volta ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Montserrat
Volta A Sant Miquel por Pedret
Senderismo - Montserrat Volta molt senzilla, que transcorre durant la meitat del camí per pista. Permet passar pel Pla de les Taràntules, que és un bon mirador cap al Monestir. L'itinerari es pot combinar amb la volta a Sant Joan, també ressenyada en aquesta web, per tal de fer una ruta més complerta ...
Más reseñas de Senderismo | Más reseñas de Montserrat
Camí De L'aigua, Fgc Aeri - Monestir por Pedret
Senderismo - Montserrat Ruta alternativa a la pujada més habitual de la drecera dels 3/4, ja ressenyada en aquesta web. El punt de sortida, però no serà Monistrol, sinó l'estació de tren i aeri d'FGC, des d'on pujarem al monestir per un camí força dret ...
Ecos (per Salt De La Nina - Pas De L'esfinx) por Pedret
Excursionismo - Montserrat Excursió molt entretinguda i amb trams molt variats, des de passos aeris i canals en xemeneia fins a replans amb vistes imponents. La ruta transcorre per la zona central de la serra de Montserrat i un cop assolida la cota màxima (el peu de l\'Eco Superior) tindrem grans vistes cap al Bages, l\'Anoia ...
Más reseñas de Excursionismo | Más reseñas de Montserrat
Tuca La Forqueta (3.007) I Forqueta Sud-est (3.004) por Pedret
Excursionismo - Pirineo Modestos al costat del Posets i les Espades o els Eriste, els cims de la Forqueta i la Forqueta SE, tots dos 3.000, estan força ben valorats pels autòctons. Pot ser que sigui per les vistes que abasten el Montperdut, el Vignemale, el Posets (que és a tocar), els Eriste, el Bachimala, o fins i tot el ...
Mont Perdut (3.355) Mon Perdito, Monte Perdido por Pedret
Excursionismo - Pirineo El cim del Mon Perdut és un dels clàssics del pirineu. L\'ascensió permet en un primer moment, en l\'aproximació, passar per l\'espectacular vall d\'Ordesa, i un cop al cim tindrem grans vistes als massisos i valls del voltant, com ara el massís del Vignemale, o les valls d\'Ordesa, Añisclo i Pineta ...
Vallibierna (3.067) Pel Gr 11 Des De Pescadores por Pedret
Excursionismo - Pirineo Els camins per pujar i baixar del Vallibierna (o Ballibierna, o Vallhiverna, tot depèn) són diversos, en funció de si es fa la pujada des de Llauset i Angliós, hi ha almenys dues maneres de pujar, o des del Refugi de Pescadors (també hi ha dues maneres de pujar). Aquestes opcions es veuen al croquis ...
Gran Alto De Pondiellos (2.916) O Tebarrai por Pedret
Excursionismo - Pirineo Cim recomanable per a tots aquells que segueixin el GR 11 en aquest tram del Pirineu, ja que des del coll de Tebarrai, per on passa el GR, només hi haurem de dedicar-hi 30 minuts entre la pujada i la baixada. En qualsevol cas es tracta d'un cim fàcil, proper a d'altres cims més coneguts com ara els ...
Monistrol - Monestir, Gr 5/96, Drecera Dels 3/4 por Pedret
Senderismo - Montserrat Itinerari d\'aproximació al Monestir de Montserrat, des d\'on comencen algunes de les excursions a l\'interior de la serralada. El recorregut és breu, 1h, i senzill, ja que transcorre per algun tram de pista i camí ben indicat i en bones condicions. Aquesta excursió es pot combinar fàcilment amb alg ...
Más reseñas de Senderismo | Más reseñas de Montserrat
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página « Anterior  1  2   3  4  5  6  7  8  Siguiente »