Ir a la conversación completa
Hola companys!. Volia saber si algú de vosaltres heu practicat mai l´skimbad.Potser algú de volsaltres deu pensar que és això, o que diu aquest payo. Bueno, penso que potser és una modalitat d´esquí que no s´ha potenciat massa. Pels que no ho sapigueu és baixar esquiant amb un sistema de parapent petit que amb l´ajuda del vent en diversos moments pots fer birolles i salts a l´aire mentre baixes.No sé si m´explico.Una cosa així, com els winsurfistes de les platjes a l´estiu se´ls veu molts amb un parapent semblant però no tant aparatós.
Bé la pregunta és on podria trobar i comprar aquest parapent. Podria utilitzar-lo i practicar en una estació d´esquí?.
El meu nivell d´esquí és mitg-alt i a la llarga quan ja tingués una mica de rodatge amb aquest estri,voldria probar-ho fora pista pujant en algun 3000 i després fer el descens així m´evitaré més d´algun ensurt per les pistes d´esquí donat que van molt carregades de gent.
Saludos a tots!!
Muchas gracias, la próxima vez que nos veamos te pago unas birras
,
a ver si es antes de los 46.![]()
Esta mañanita hemos subido mi amigo Kirri y yo el Javalambre (si se le puede llamar "subir", hemos salido del parking de la estacion...
). Pues una pena: la nevada se ha ido a la porra estos dias de viento del oeste-suroeste.
Lo bueno es que la poca nieve que hay esta totalmente asentada y compacta y hemos bajado por un "tubito" estupendo que hay junto a las instalaciones del repetidor. Lo hemos bautizado como el Tubo Guasa la Cosa.![]()
Coñas aparte, que no vale la pena acercarse a foquear por javalambre, vas pisando arbustos mas que nieve. Que putada que el viento se haya llevado la nieve! Hubiese sido de PM esquiar con esta nieve tan asentada que queda. Pero me parece que es la ultima guarri-esquiada que hacemos en Teruel esta temporada...
PD: tranqui, Castellonec, que era conya. Ja m´agradaria a mi trobar-me el cim de Penyagolosa sense la merda que n´hi ha...
.
En quant al Monduver... on esta el cim??? Perque jo no vaig poder vore-lo...
. Sembla la Aiguille du Midi, la muntanya mes bonica de la zona, i han fet desapareixer el cim...![]()
Hombre Hugo....!!!!!![]()
sólo aclarar que el método que comento es preferible utilizarlo en maniobras puntuales y desplazamientos no excesivamente largos.....![]()
Si has de remontar muchos metros,utilizaria directamente dos jumars o jumar y croll .......(todo ello anclado a nuestro arnes.....si no lo digo el Gabi nos "lee la receta"....!!!!
....
) Para equipar vías,probar y remontar algún largo no dudaria en hacer alguna de las técnicas que hemos comentado por aquí....(hombre.....la "técnica jabalí".....
...mejor entreno un poco....
).... Que "la tendinitis NO te acompañe por mucho tiempo"...... Pekas