Ir a la conversación completa
No pateixis carmencita!!! si me parece muy bien ir a otros sitios solo que si contamos lo que se tarda para llear allí...quizá queda un poco el finde...pero evidentemente es normal que se vaya repartiendo por diferentes zonas...por la gente y por conocer sitios diferentes..,
Pos que vaya muy bien..ah!! y tranqui que la sidra me la tomaré a tu salud...jejeje
Pero ahi de corredores y hielo... como que te quedan a ......
Dave m´ha dicho hoy si a lo mejor cambiamos la fecha y lo dejamos para dos semanas más tarde puede que encontremos sitio
A mi m´interessaria molt assistir-hi a qualsevol cosa que s´organitzi (xerrada - pràctiques - estelstage, etc).
El diumenge passat vaig anar a Les Angles, i tornant, en els prats de davant de l´estació de La Llagona (crec que es diu així) es veia força gent, vaig voler parar a informar-me però era massa tard, em vaig quedar amb les ganes.
Salut,
Enric
Tinc festa aquest dilluns i vull aprofitar-lo per fer una mica de cames. En principi vaig sol i surto de prop de BCN, com que foquejar sol és una mica pal (almenys per mi), si algú s´hi anima...la sortideta serà una mica més amena.
Salutacions i bones baixades!
Josep
Ei companys, em podrieu ajudar, o si mes no aconsellar sobre un petit dubte que tinc ?
El fet és que ara, amb la gent que vaig a muntanya, ens estem posant seriosos amb el tema dels mixtos i volem començar a fer algunes cascades de gel com la que heu penjat a la web del Canal del Verdet, al Pedra. I bé, em voldria agafar uns crampons nous que em fossin polivalents, tant per canals ( ja siguin nomes neu o mixtes ) i tambe siguin aptes per fer algunes cascades de gel, que en penseu???
Jo havia pensat amb els Sarken, els G14 i els C14. La veritat és que dels dos primers me n´han parlat meravelles. A més a més, els Sarken són mes lleugers que els altres dos. Malgrat tot, no m´acabo de decidir. Es per això que us demano la vostre opinió, que segur que en sabeu més que jo. Merci per tot
1 abraçada