Me gustaria estar informado de estas magnificas kedadas.
Es mas este verano me gustaria acerme de un grupito curioso para el camino de santiago.
Y si ya de camino pudiera o pudiese incluirme en algun tipo de ekipito o grupo federao, me encantaria.Contestaaaadmeeeeee
Ir a la conversación completa
Hola!!
només notificar alguns canvis del Centre Excursionista Montserrat, club responsable del Refugi dels Rasos de Peguera
Centre Excursionista Montserrat - pagina web
Mail de contacte: contacte@centreexcursionistamo
Refugi dels Rasos de Peguera: contacte@centreexcursionistamo
Toni Sànchez-Secretari del CEM
secretaria@centreexcursionista
Soci C.E. Madteam - núm. 1183
Salutacions
C.E.Madteam
ese fern, que buenas esqiadas que te pegas!! yo ya tengo ganas de darle!!
un saludo![]()
Merci!
He estat al refugi de Montserrat pero fa molt temps i ara mateix no ubico l´esplanada. Recordo que nosaltres agafavem una pista i deixavem els cotxes en un petit replà de la pista, pq com que portem turismes normals, no podem arribar massa aprop del refu pq ens toquen els baixos,jeje.
Ja provaré de buscar-ho i si dius que sempre hi ha gent segurament sabran nivells o ptser tenen ressenyes.
De totes maneres si algu sap alguna cosa mes, algun sector o on trobar ressenyes li agraeixo!
Mure
Ya te agrego al msn.
Si tienes pies de gatos pues solo es cuestion de quedar.
Somos todo un grupo de novatilos asi que te sentiras en familia.
Saludos!
No se porque te habran dicho que no podias federarte sin ser española, el unico requisito es pertenecer a un club, y para eso no hace falta ser española, yo soy de argentina y estoy federada...
Esso es un enlace para vosotros que quieren hacer algunas ferratas en francia y comprender mas las fichas tecnicas y los commentarios en inglés , mejor que en francés.
![]()
4 espeleologos turolenses desaparecidos en cantabria
http://www.heraldo.es/index.php/mod.noticias/mem.detalle/idnoticia.7530/relcategoria.303
No és cap prepotència, el volem conquistar. Estem molt motivats i aquesta és el nostre objectiu. Per cert no sabràs d´algú que l´hagi fet per lliure? és per demanar-li consell. Gràcies i sort!![]()