La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia19 august 2008, tuesday.

Mensajes dia19 august 2008, tuesday.

« dia anterior   dia siguiente »

luson Tuesday 19 august 2008 - 09:46

Re:Pista Pla de Boet

Jo vaig fer la pista en bici fa un parell de setmanes, i la veritat jo no ficaria un vehicle normal, excepte si és una mica alt (tipo furgo). Depèn el que estimis el teu cotxe.

Ir a la conversación completa

luson Tuesday 19 august 2008 - 11:38

Re:Pista Pla de Boet

Perdó, m´acabo d´adonar de que la pista que jo vaig fer era la que porta al pla de Boaví. per cert, que bon negoci tenen montat els 4x4 amb la tanca (cadena y candado) que talla el pas als vehicles a la presa de Montalto.

L´altra, la del Pla de Boet, cap a Vallferrera la van fer en cotxe, poc a poc, i efectivament no estava malament.

Disculpa la meva equivocació.

Erriuga Tuesday 19 august 2008 - 02:28

pedraforca desde saldes

Hola,

Me gustaria hacer el pedraforca por verdet pero tendria que salir andando desde Saldes. Alguien sabe si hay un recorrido suplementario a la carretera que te lleva hasta el mirador del gresolet? A malas sabeis cuantos kilometros hay de saldes al mirador?

Gracias!!

cabirol Tuesday 19 august 2008 - 03:56

Re:pedraforca desde saldes

Sí que hay un recorrido que sale desde Saldes mismo y está marcado(pregunta por allí, cualquiera te lo dirá...) aunque no te ahorras mucho... Bueno, te ahorras el patear la carretera... En una horita larga más o menos te plantas en el refugio vayas por dónde vayas. Pero si vas por la carretera (y es fin de semana) casi seguro que haciendo dedo alguien te sube hasta el mirador (o incluso hasta el refugio, depende del conductor aunque la pista está en excelentes condiciones).

Monte Perdido Tuesday 19 august 2008 - 11:42

Olla de Nuria

Hola,

tenim intenció de fer l´olla algun dia d´aquests. Em falta acabar d´estudiar una mica la ruta però tinc entès que va del puigmal al torreneules. ( El sentit de la ruta és nuria - puigmal - cresta - torreneules - alberg pic àliga - nuria)

Algun altre cop he fet fins al coll de finestrelles des del puigmal, aquest tros ja me´l conec. Hi ha algun punt conflictiu en la ruta, dificil d´orientació o similar? Qualsevol recomanació serà benvinguda.

Salut.

whan Tuesday 19 august 2008 - 13:08

Re:Olla de Nuria

Hola.

Fa poc nosaltres la varem fer desde Fontalva.

El recorregut va ser: Fontalva, Nuria, Noufonts, carena fins Puigmal i baixada fins a Fontalva.

El recorregut perdedor, no ho es pas. Gran part del recorregut esta marcat i cuan no, la traça es prou evident. En algun pic, es pot fer un flanqueig.

Si necessites track o més info, demana-ho...

Que vagi bé!

Whan

monte perdido Tuesday 19 august 2008 - 23:13

Re:Olla de Nuria

moltes gracies.

La duracio es de 6 a 8 hores oi? alguna dificultat mes a objectar?

Gracies

FerCa Tuesday 19 august 2008 - 10:42

Barranc de Gurp?

Hola,

Aquest cap de setmana estem pensant en anar a fer el Barranc de Gurp, i volia saber una mica com esta, algú hi ha anat recentment?

Com esta de cabdal? L´equipament està bé? L´aproximació és clara?

També he llegit que hi ha una base militar de camí al barranc, suposo que no ens prohibiran el pas no?

Bé, moltes gràcies per avançat a qui em contesti!!

David P Tuesday 19 august 2008 - 11:10

Re:Barranc de Gurp?

La informació mes recent que veig es de fa un mes i corria aigua pel barranc. Arribar-hi no dona massa problemes. Per sortir cal estar atent a una fita amb pedres a ma dreta. L´equipament es es bo. Porteu DNI, ja que us el poden demanar al passar per l´academia de suboficials.

http://www.barranquismo.net/paginas/barrancos/gorges_de_gurp.htm

Munt Tuesday 19 august 2008 - 00:21

Re:vacaciones del 21 de agosto al 8 de setiembre ALPES

Hola Illeta,

jo pujo a Chamonix dimecres, 20 d´agost. Per tornar el divendres, 29. Com els meus companys de  muntanya no tenen vacances aquests dies, pensava buscar algú a Chamonix ("allà hi va tothom") per fer alguna/es ascensions interessants.

Vull fer activitat a quatre mils, vies clàssiques, com sempre en funció de les condicions.

Potser podríem coincidir?

Munt Tuesday 19 august 2008 - 01:12

Re:vacaciones del 21 de agosto al 8 de setiembre ALPES

Jo sóc una mica més vell que tu, però encara conservo les ganes de pujar les muntanyes de diferents maneres. Fa els mateixos anys que tens tu, vaig fer els meus primers quatre mil, l´Alphubel i el Dom.

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies