Jo vaig fer la pista en bici fa un parell de setmanes, i la veritat jo no ficaria un vehicle normal, excepte si és una mica alt (tipo furgo). Depèn el que estimis el teu cotxe.
Ir a la conversación completa
Perdó, m´acabo d´adonar de que la pista que jo vaig fer era la que porta al pla de Boaví. per cert, que bon negoci tenen montat els 4x4 amb la tanca (cadena y candado) que talla el pas als vehicles a la presa de Montalto.
L´altra, la del Pla de Boet, cap a Vallferrera la van fer en cotxe, poc a poc, i efectivament no estava malament.
Disculpa la meva equivocació.
Hola,
Me gustaria hacer el pedraforca por verdet pero tendria que salir andando desde Saldes. Alguien sabe si hay un recorrido suplementario a la carretera que te lleva hasta el mirador del gresolet? A malas sabeis cuantos kilometros hay de saldes al mirador?
Gracias!!
Sí que hay un recorrido que sale desde Saldes mismo y está marcado(pregunta por allí, cualquiera te lo dirá...) aunque no te ahorras mucho... Bueno, te ahorras el patear la carretera... En una horita larga más o menos te plantas en el refugio vayas por dónde vayas. Pero si vas por la carretera (y es fin de semana) casi seguro que haciendo dedo alguien te sube hasta el mirador (o incluso hasta el refugio, depende del conductor aunque la pista está en excelentes condiciones).
Hola,
tenim intenció de fer l´olla algun dia d´aquests. Em falta acabar d´estudiar una mica la ruta però tinc entès que va del puigmal al torreneules. ( El sentit de la ruta és nuria - puigmal - cresta - torreneules - alberg pic àliga - nuria)
Algun altre cop he fet fins al coll de finestrelles des del puigmal, aquest tros ja me´l conec. Hi ha algun punt conflictiu en la ruta, dificil d´orientació o similar? Qualsevol recomanació serà benvinguda.
Salut.![]()
Hola.
Fa poc nosaltres la varem fer desde Fontalva.
El recorregut va ser: Fontalva, Nuria, Noufonts, carena fins Puigmal i baixada fins a Fontalva.
El recorregut perdedor, no ho es pas. Gran part del recorregut esta marcat i cuan no, la traça es prou evident. En algun pic, es pot fer un flanqueig.
Si necessites track o més info, demana-ho...
Que vagi bé!
Whan
moltes gracies.
La duracio es de 6 a 8 hores oi? alguna dificultat mes a objectar?
Gracies![]()
Hola,
Aquest cap de setmana estem pensant en anar a fer el Barranc de Gurp, i volia saber una mica com esta, algú hi ha anat recentment?
Com esta de cabdal? L´equipament està bé? L´aproximació és clara?
També he llegit que hi ha una base militar de camí al barranc, suposo que no ens prohibiran el pas no?
Bé, moltes gràcies per avançat a qui em contesti!!
La informació mes recent que veig es de fa un mes i corria aigua pel barranc. Arribar-hi no dona massa problemes. Per sortir cal estar atent a una fita amb pedres a ma dreta. L´equipament es es bo. Porteu DNI, ja que us el poden demanar al passar per l´academia de suboficials.
http://www.barranquismo.net/paginas/barrancos/gorges_de_gurp.htm
Hola Illeta,
jo pujo a Chamonix dimecres, 20 d´agost. Per tornar el divendres, 29. Com els meus companys de muntanya no tenen vacances aquests dies, pensava buscar algú a Chamonix ("allà hi va tothom") per fer alguna/es ascensions interessants.
Vull fer activitat a quatre mils, vies clàssiques, com sempre en funció de les condicions.
Potser podríem coincidir?
Hola Illeta,
pots contactar amb mi a: jplanaar@uoc.edu i al 665287575
Jo sóc una mica més vell que tu, però encara conservo les ganes de pujar les muntanyes de diferents maneres. Fa els mateixos anys que tens tu, vaig fer els meus primers quatre mil, l´Alphubel i el Dom.