La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia16 january 2010, saturday.

Mensajes dia16 january 2010, saturday.

« dia anterior   dia siguiente »

Jordi Ruiz Saturday 16 january 2010 - 00:36

Re:Queralbs-Nuria a finals de gener

Jo vaig estar en aquest alberg fa un parell de setmanes, costa uns 25€ dormir mes esmorzar, et donen uns llençols i tens lavabo i duxa a l´habitació, el problema és que com a mínim t´has d´esperar fins les nou per tornar la clau de l´habitació, però suposu que si parleu amb la dona podeu arribar a algún acord sempre i cuan vulgueu marxar abans.
La veritat es que s´hi dorm molt bé, llàstima del preu, pero creu-me que si agafes el temps que ens va agafar a nosaltres és paga de bona gana.
 L´unica web que crec que pots treure un mapa de la zona es la del ICC (www.icc.es) el camí, és diu camí de Fontalba.
Jo t´aconsello que agafis el cremallera (aixó si que fa mal a l´hora de pagar) i un cop a núria facis alguna cosa per allà.
Tens moltes opcions, pero això si, mira molt be el temps i el tema allaus per que quan jo vaig anar-hi va caure una nevada de més de 24h i amb el bon temps que ha fet ultimament nose com estarà la cosa.
Espero que vagi bé, ja explicaràs que has fet al final.

Saluts.

Ir a la conversación completa

Sandrix Saturday 16 january 2010 - 15:41

Re:CONSULTA SOBRE PUIGPEDROS

Jo humilment opino que és una imprudència, a la zona del puigpedrós hi ha risc 4, si hi ha aquest risc deu ser pq es poden formar allaus. No sóc una gran entesa, però porto molts anys a un centre excursionista amb gent que en sap molt i q porta mitja vida fent muntanya a lhivern, mai hem sortit amb risc d´allau alt, de fet hem suspès moltes sortides si hi havia risc. Hem d´aprendre a tenir paciència, les presses mai són bones. A més, penseu que ara en un cap d setmana així, si et passa qualsevol cosa  es comptarà com una imprudència i si hi ha rescat l´hauràs de pagar. En fi, no sé si sóc massa prudent però és el que m´han ensenyat com a mínim en el tema de neu, poder en altres llocs o activitats no m´ho penso tant i faig més imprudències, ves a saber, la meva intenció no és anar de "listilla" ni donar lliçons a ningú, però penso q a la muntanya ja hi ha prou riscs q no podem controlar com per a què n´afegim més.

En fi, que espero q us vagi molt bé i passeu un bon cap de setmana i q aneu amb compte.  

salutacions

Luis Martinez Saturday 16 january 2010 - 18:08

Pedraforca por la sur

Hola, alguien sabe que tal esta de nieve la ascension por la cara sur a prat de reo y la subida al pollego inferior ??

Gracias.

Post movido de general a ascensiones

Chabi Saturday 16 january 2010 - 18:50

Re:Propuesta: ROCKESTAGE CARNAVALERO

Ese Eneko y company!!!! Pues a nosotros como que nos queda al lao de casa y seria cuasi delito no ir, al menos pa vernos los caretos, que ya toca otra vez.  Si necesitais algo de info acerca de las vias, el pueblo o lugares por visitar (aparte de las bodegas, que a eso se llega olisqueando) pues ya sabeis. A vuestra disposicion.

Vale disfrazarse de picolo de los 70??? es que tengo la capa, pero me falta el tricornio!!!

Asti queda aixo

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies