La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia28 february 2014, friday.

Mensajes dia28 february 2014, friday.

« dia anterior   dia siguiente »

M Friday 28 february 2014 - 21:35

Re:Corredor norte pic feixant

Gracias por compartir la información pero hace años que no voy por la zona y no la conozco mucho. Me gustaria hacer éste corredor. Puedes detallar un poco la aproximación?. Hiciste vivac o salisteis des de abajo? Hay algun otro corredor cercano para poder aprovechar el fin de semana? 

Gracias!

Ir a la conversación completa

joangm Friday 28 february 2014 - 00:16

Com subjectar la fixació Dynafit a una bota Scarpa Maestrale

Les meves botes d'esquí son unes Scarpa Maestrale. Fa uns dies he comprat unes fixacions Dynafit noves i ara enlloc de la corretja que es coloca al voltant del turmell venen amb un cable acabat amb un mosquetó i una argolla d'acer que se suposa que s'ha de posar a la bota, a la cual s'enganxa el mosquetó per tal de no perdre l'esquí.
Algú em pot explicar en quin lloc he de posar aquesta argolla de cable d'acer. Semblo principiant pero no pas, vaig començar amb l'esquí de muntanya l'any 1987.
Gràcies.
Joan

solaron16 Friday 28 february 2014 - 12:23

Re:Com subjectar la fixació Dynafit a una bota Scarpa Maestrale

Creo que te refieres a esto...........solo tienes que pasar un cordino por debajo de la lengueta.

Armadillo Friday 28 february 2014 - 13:09

Re:Botas Sorel para Mont Blanc ??

Se pueden encontrar botas muy buenas de "segundo pie" en excelente estado por unos 150 eu.

Hace poco ví unas Mammut Mamook -pero le van peques a un colega-

y unas Sportiva Nepal --100eu-- que se ha comprado un payés , vecino mio que no tiene un duro-- y no veas lo contento que está.

Pero unas Sorel para alta montanya... ni el Rajoy.

joangm Friday 28 february 2014 - 13:58

Hola Solaron16
Gràcies per la resposta.
Sí, he vist gent que ha fet aquest invent, però resulta que en aquestes Scarpa la llengueta s'obre cap al costat, un invent d'aquells que es fan quan so se sap que inventar.
Em sembla que continuaré amb l'estil tradicional de sempre, que al cap i a la fi segur que és el millor: la corretja al tombant de la bota.

alicantino Friday 28 february 2014 - 14:26

Re:Botas Sorel para Mont Blanc ??

Gracias a todos por las respuestas.

Yo tengo unas Asolo Otomila y unas Vasque Ice 9000.El asunto es por si habíais tenido alguna experiencia, ya que como digo una conocida hizo el Lenin (7.134 M) con ellas

RAPAZ Friday 28 february 2014 - 15:53

Home, això de que el velcro es millor sistema,, no se no se.............el mes rudimentari segur que si.

JO el que faria és passar del aro d'acer.

Un cordinet ben finet ben finet  el lligues a una de les tanques. A aquest cordinet, li passes el mosquetó i avant.

Es important que el cordinet estigui ben lligat pero que no hi sobre cordill, ja que està pensat per si t'arrossega una allau, es trenqui i ´¡esqui lligat no t'arrosegui cap al fons.

Salut

joangm Friday 28 february 2014 - 16:38

Això de subjectar l'esquí a les tanques ja ho havia pensat, fins hi tot m'han dit que en lloc d'un cordino posarhi una anella de les de clauer.  A mi em sembla que les tanques són febles i el sistema no m'acaba d'agradar.

Però ja està solucionat:
La combinació del sistema modern propi d'una enginyeria complicada i inútil, amb el sistema funcional clàssic de tota la vida.

La idea de l'anella de clauer m'ha il·luminat. Es tracta d'un bocí de corretja de les antigues Silvretta del 1987 aprofitat només fins a l'anella, sense el bocí de corretja que anava des de l'anella a la fixació.

Gràcies a tots.

Joan

RAPAZ Friday 28 february 2014 - 16:50

Bon apanyo.

Amb tot el "carinyo", però aquesta nyapa et va a durar dos sortides. Això que portes es massa aparatós.

I per suposat, en el cas que et vegis arrossegat per un allau, això et portarà al fons.

En teoria, amb una estrebada molt forta, els sistema ha de cedir i trencar-se, i això ho veig massa fort.

Bueno, ja diràs que tal et va l'apanyo aqust, però vaja, en la meua opinió, els invents a casa. 

El Yeti te les mateixes botes i crec que s'ho ha deixat de puta mare. Ara li comento que et digui com ho te ell.

Salut

joangm Friday 28 february 2014 - 17:31

Home Rapaz,
Tota la vida, abans dels invents actuals, els esquís se subjectaven a la bota amb una corretja. De fet imagina que en lloc del cable elicoidal aquest de les dynafit actuals hi va una corretja blava igual que la que dona la volta a la bota, des de l'anella a la puntera de la fixació. això seria el classic de sempre.

Però baja, s'accepten altres idees. A veure com s'ho ha fet el Yeti.

Editado: 28-02-2014

Muntanyamunt Friday 28 february 2014 - 08:52

Re:Sortida Monte Rosa Juny 2014

Hola Mimu; pues las ultimes conversaciones con la peña apuntan a finales de Junio. Aproximadamente del 25 al 30.

Un saludo

Xavi

Mimu Friday 28 february 2014 - 10:48

Re:Sortida Monte Rosa Juny 2014

Hola Xavi,

Si ho he vist, no se si per la feina podre tindre aquestes dates lliures, pero encara es aviat...ho intentare, sino anire al juliol si algu s´apunta.

Gracies!!

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies