La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia29 december 2016, thursday.

Mensajes dia29 december 2016, thursday.

« dia anterior   dia siguiente »

pit Thursday 29 december 2016 - 08:46

Re:duda chaquetas y softsehll

Me refiero a que la prenda tiene un diseño igual al de cualquier chaqueta impermeable de alpinismo... (corte largo, capucha tecnica, tejido fino .....) 

Un ejemplo es esta prenda 

http://www.feedthehabit.com/pics/misc/ken_ebay/ready-mix-jacket.jpg

Ir a la conversación completa

Lady_Castorp Thursday 29 december 2016 - 16:55

Re:Gent per a alta muntanya

Hola!

Estava buscant activitats de muntanya i he trobat aquest fil. Sóc una noia de 30anys de Barcelona però ara visc a Vic. Fa dos anys em vaig tornar boja per la muntanya en veure que era el lloc on em trobava millor, però m'agradaria fer-ne més i més sovint. Encara estic molt verda, però en tinc moltes ganes. L'últim que he fet van ser els carros de foc a l'estiu i el Puigmal des de Núria el passat octubre. M'agradaria iniciar-me algun dia amb el crampons i el piolet. 
Us poso el meu telèfon per si us sembla adient, incorporar-me al grup i veure si m'hi puc integrar. 
Salutacions.
(636511938)

danialon80 Thursday 29 december 2016 - 22:36

Re:Gent per a alta muntanya

Hola,
Em podeu apuntar al grup.
Dani: 690728508
Salutacions i Bones Festes!

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies