luminosa, objetivo buenisimo, procesador de reflex...video HD... manual, con prioridad obturador o con prioridad de diafragma. varios programas, o totalmente automatica. Mini flash.
zoom un poco corto.. pero si quieres calidad de objetivo es lo que hay
yo tengo la anterior G12 y es un maquinon y es compacta y resistente...
Gràcies Ricard i Ssierra. Porto uns dies fent un màster de càmeres. La G15 no l'havia vist. Ara mateix he buscat les característiques. M'agrada l'objectiu 28-140 (no en necessito més) i la seva lluminositat. També la possibilitat de fer servir RAW, per a mi serà una cosa nova però tinc bastant clar que la maquineta que compri ha de poder fer arxius RAW. Ah!, i el visor, que per a mi és del tot imprescindible. La pega és que ja no es ven.
La Olimpus TG4 (la TG5) sí que la tinc a la llista, No té visor, però sembla un bon aparell tot terreny. De Canon tinc a la llista la Powershor G7X Mark II, sembla un bon aparell però no té visor, De Panasonic la TZ100 sembla un bon aparell encara que no em fa falta tant de zoom. També la LX100 sembla un bon aparell, però la trobo massa pesada i grossa per dur penjada a la motxilla; no té flaix incorporat i en zoom potser es queda un pel curt per a fotografia d'excursionisme. De Sony tinc a la llista la RX100 en versió de la 3 a la 5. (la 5 val 1200 € preu Sony, uff! fa una mica de coïssor)
Continuo acceptant suggeriments. A veure per quina em decideixo.