La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia 4 october 2017, wednesday.

Mensajes dia 4 october 2017, wednesday.

« dia anterior   dia siguiente »

ElTiempoQueViene Wednesday 4 october 2017 - 19:57

Re:Nueva aplicación web del tiempo en la montaña

Hola,

Acabamos de publicar una nueva funcionalidad para todos los sistemas montañosos, la posibilidad de consultar el tiempo pasado. eltiempoqueviene.es

Un saludo, gracias. 

Ir a la conversación completa

pirin00b Wednesday 4 october 2017 - 01:06

Re:Càmara fotográfica

Hola Joan, si ha de ser més petita que la LX100, i amb zoom (no focal fixa), la gama RX100 no té rival. És més cara però és que juga en una altra lliga.

Si t'interessen les d'òptica intercambiable, Panasonic té una m4/3 veritablement petita (gama GMx, van començar per la GM1, crec, però ja n'hi haurà una de més nova, potser és la GM5). Aquí ja parlem d'un altre salt en qualitat d'imatge (i versatiitat).

Salut (i sort amb l'elecció)

ricard Wednesday 4 october 2017 - 09:28

La nova canon de la clase G que porat visor es la G5X .

Personalment és la que em compraria ara si no tingues la G15.

Es el que abans (quant els carrets) es deia una camara complementaria. Les que portaven els professionals per complementar les reflex i els objectius.... Una camera de gran qualitat, portable,lleugera, fiable i amb prestacions properes a les reflex PRO.

ion13 Wednesday 4 october 2017 - 14:29

Gafas para nieve graduadas

Hola buenas,

Por favor, quisiera comprar unas gafas de sol graduadas para montaña con nieve y me encuentro un poco perdido.

Se me ocurren dos opciones: o comprar unas gafas con cirstales sin graduar, de Julbo por ejemplo, e ir con la montura a una óptica; o bien intentar encontrar dónde puedo comprar unas gafas con cristales graduados o graduables de alguna marca de montaña que ofrezca garantía. Es que me da palo ir con la montura a una óptica y que me cuelen cristales que no sean adecuados para actividades en nieve.

¿Tenéis experincia? ¿podéis aconsejarme qué debo hacer, cuál es la mejor opción?

Gracias y un saludo.

ricard Wednesday 4 october 2017 - 16:23

Re:Gafas para nieve graduadas

Yo era miope, hasta que me opere, hara ya 10 años.

La solucion que tenia antes era hacerme las gafas de montaña en una optica. Escogia la montura y pedia unos cristales de categoria 4. Los cristales sin graduar de las originales, siempre me los entregaban.

Al salir a la montaña, un poco peñazo, las gafas de sol, las gafas normales, unas de recambio... bufff

La otra solucion, pero supongo que ya la habras probado, son las lentillas...  a mi me fueron muy bien durante una epoca . Llevas la botellita, unas de recambio y andando... 

ricard Wednesday 4 october 2017 - 16:25

el problema es que val una pasta... 
ara be, si com sembla, funciona encara millor que l' antiga G15, es un maquinon... de profesional, pero compacte.

joangm Wednesday 4 october 2017 - 18:25

M'agrada aquesta G5-X.
La poso a la llista.

Gràcies.

joangm Wednesday 4 october 2017 - 18:49

Com més miro les característiques més m'agrada.

tonirg Wednesday 4 october 2017 - 19:26

Les càmeres EVIL o MirrorLess d'avui dia, no tenen res a veure amb les pesades Reflex de tota la vida... jo també tenia una reflex Nicon i no sortia quasi mai de casa...
La meva GH4 amb un objetiu de 2.8 i equivalent a 200mm de format 35mm pesa nomès 1kg

Caldria també veure que és aquesta "minima qualitat acceptable"...

Avui dia en una càmera nova no tindre video 4K per mi és inacceptable (la diferencia amb l'HD es brutal.

Només et recomano que abans de gastar-te diners (i no pocs) t'ho pensis, miris, parlis, demanis consells abans de donar el pas... jo ja he llençat prous diners en compactes que mai arriben a l'alçada d'una càmera més gran.

Tot i així, si et deicideixes per compacta, mire bé les Lumix, no et deixes enlluernà per la propaganda de les grans marques.

joangm Wednesday 4 october 2017 - 20:19

Gràcies Tonirg.
La decisió no està presa. I segueixo acceptant consells.

Sé que ho trobaré una maquineta a la meva mida perquè totes tenen opcions que, probablement, no faré servir mai.
Precisament el vídeo és de les funcions que em sobren. Vaig ser un bon aficionat al vídeo i al final me'n vaig cansar: molt temps en l'enregistrament i els companys ja són a la quinta forca, molt temps en escriure un guió i enregistrar-lo, molt temps en fer un muntatge mínimament decent, etc.
També em sobren els súperzooms. El meu ideal seria un 24-100 ó 120.

Sí, tinc a la llista una de les Panasonic Lumix, concretament la TZ-100. Jo li escurçaria el zoom i seria més lluminós, pel demés la trobo una bona opció pel que fa a la relació característiques, volum, pes i suposada qualitat d'imatge. De les Lumix TZ anteriors n'he vist algunes fotos prou maques.

arañablanca Wednesday 4 october 2017 - 11:26

Busco compi para Diedro Sur pico Russell este finde

Hola
busco compañero/a para hacer este sabado 7de octubre el diedro sur del Russell.
Que tenga algo de experiencia por favor
Un saludo Edu
611420492

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies