Madteam > Rutas y Reseñas » Madveras

Tracks para GPS de Madveras

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
Aiguafreda - Collformic - Sant Marçal - Viladrau - Seva - El Brull - Aiguafreda por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta espectacular per gaudir dels boscos del Montseny. De pujada ens vam liar i vam pujar per una pista que en principi no esta permes ciclar. A part que hi ha ramats i pot ser perillós per nosaltres mateixos. Aixi que per pujar a Collformic busqueu una alternativa, per exemple pujar fins el Pla ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT)
Montsec De Rubies: Santa M. De Meià - Portella Blanca - Rubies - Santa M. Meià por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 20km continus de pujada, els primes 9 per pista asfalta fins l'hostal roig i despres per pista molt molt defeta. Pujada progresiva i dura. De la Portella a Rubies, baixa pel GR, no ciclable, aprox 1km ...
Montsec D´ares: Ager - Call D´ares - Congost De Montrebei - La Pertusa - Ager por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta espectacular, creuar el congost es impresionant i la baixada pel gr, molt tecnica. Sortint del Congost trobem trams no ciclables ...
Circular Gavà - Olesa De Bonesballs - Monestir Budista - Gavà por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Pujada a Begues, de begues a Olesa, de Olesa a Pla Novella, on esta el monestir budista i d'alla cap a la clota i baixada pel purgatori. Rampés força dures i tecniques tot i ser pista IBP = 137 BYC (http://www.ibpindex.com/ibp_analisis_completo.asp?PRE=35904071644259&MOD=BYC&LAN=en) ...
Gavà - Begues - La Clota - Gavà por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Subida por tramos del "mortirolo" y algún recto duro que me casqué, bajada por el Purgatorio El tramo del PR, llegando a Begues, inciclable de subida. Ya he encontrado una alternativa que tengo que probar Al final del track m'he "encigalao" por medio de la riera para intentar alargar ...
Le Tour - Camí Al Albert I por Madveras
Excursionismo - Track de GPS Des de Le Tour pujem un tram del camí que va cap al refugi de Albert I ...
Más reseñas de Excursionismo
Bossons - Chamonix - Le Tour Y Descenso De La Balme por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Desde Chamonix a Le Tour por le Petit Balcon Nord. Un recorrido precioso que nos sorprendió. Por sendero, con algunos tramos con un buen patio :) 20Km justos desde el Camping donde estabamos hasta Le Tour. Ahí cogemos el teleferico de la Balme para bajar por uno de los itinerarios de descenso que h ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT)
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 8 (extra): La Malene - Millau por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ja no es recorregut de la gran Treverse, es una etapa d'enllaç per arrivar a Millau per agafar autocar y despres tren per tornar a Clermont. El recporregut es tot per carretera. Atenció a la combinacio per tornar, es pesima y el "taquillero" del servei de trens i autobusos un impresentable q ...
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 7: Pont De Montverd - La Malene por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Segons la guia era ja una etapa de transcicó on acabavem ja la nostra travesa. Comença pujant fort, per despres baixar cap als single-tracks que vorejen el Tarn,.... DURISIMS! .. apart que van sortir comun 20Km més del que marcava la guia. Un cop a Sant Enimie, ja deixem el itinerari de la Tra ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT)
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 6: Le Giraldes - Pont De Montverd por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Va resultar la etapa reina, les distancies i desnivells que marcava la guia son erronis i es queden molt curts. Aquí ja entrem a les Gorges del Tarn ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página « Anterior  1  2  3  4   5  6  7  8  9  10  Siguiente »