Madteam > Rutas y Reseñas » Madveras

Tracks para GPS de Madveras

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
Siguiendo La Pedalada De Cervelló por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta preciosa, con muchos senderos y trialeras con la dificultad justa, pero dura. Eso si, es un rompepiernas, pero la ruta es espectacular. Vale mucho la pena. De bajada solo en un par de puntos he tenido que bajarme de la bici porque no me atrevia, el resto de trialeras y senderos, lo justo ...
Por Senderillos Y Alguna Trialera Al Lado De Casa :) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS He salido a probar un poco la nueva cadena y la piñonera... y m'he flipao... m'he metido por todo de senderos garraferos y un par de trialeras.... en resumen...piedra suelta sobre piedra suelta.... al lado de más piedra suelta xDDDDD. ...
Pels Voltants De Olesa De Bonesvalls I El Parc Del Garraf por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta molt maca, amb dificultat técnica asequible... per a mi jejeje (=facileta), L'hem hagut de tallar i no hem arribat fins les Gunyoles perque he petat dos cops la cadena. Comença i acaba amb un tram de uns 7 km de corriols molt macos, dels quals,potser uns 800-900m en total serien una mica més ...
Voltant Per Collcerola Amb La Secció De Btt por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Els primers kilometres tot un recital de corriolets, senders i trialeretes ...
Pic De La Dona Amb Esquis por Madveras
Esquí de Travesía - Track de GPS ...
Más reseñas de Esquí de Travesía
Gava - Puig De Les Agulles Pel Purgatori ... I Una Mica Més por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 32,47 Km 879m de desnivell positiu el tram més técnic el trobem en el ultim corriol per pujar a cim i després la baixada de les Agulles segint el gr, amb un tram de "pista" en molt mal estat i força costerut ...
La Mussara - Alcover - L'albiol - La Mussara por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Preciosa ruta por Prades, con algunos descensos algo técnicos y un par de repechones cortos, llegando al Albiol, no ciclabes. Ruta 100% recomendable 44Km y 1022m de desnivel positivo ...
Intent De Fer La Cabrerés En Sentit Contrari por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Intent de fer la Cabrerés.. o mes ben dit, "Mullarés" o "Fangués".. a elejir ... estavem ja calats fins els oses i ens hem tingut que tornar, buffffs.... coi, es que nosaltres... o li fotem épica o no sortim xDDDDDD 24,4km i 600m de desnivell positiu. ...
Gavà - La Desfeta - La Clota , Etc Etc... por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Gava, pujada cap a la Desfeta per les Planes, coll de la Clota, volta per derrera de les Agulles i la Morella, tornada a la Clota i baixada pel Purgatpori cap a Gavà 35,66Km Desnivell: 914m pujada i 934 baixada ...
Volta Pel Parc Del Garraf (gavà - Monestir Budista - Begues - Gavà) por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS 47,73Km 1082m desnivel positiu ...
Más reseñas de Mountain bike (BTT)
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página « Anterior  1  2  3  4  5  6   7  8  9  10  Siguiente »