Madteam > Rutas y Reseñas » Madveras

Tracks para GPS de Madveras

« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 5: Paulhac - Le Giraldes por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS A la primera part de la etapa trobem unes rampes/trialeres de pujada que ens fan arrosegar la bici ...
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 4: Neussargues - Paulhac por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Etapa molt dura. La sortida de Neussargues son unes rampes durisimes, per sort no molt llargues. A mitja etapa hi trobem primer un parell de rampes curtes per inhumanes seguit per una rampa que en poc més de 3Km puja gairebe 500m La ruta tenia que acabara Auzenc, pero no hi ha absolutament r ...
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 3: Espinchal - Neussargues por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Recorregurt complert, single tracks, pistes, cartera,trialeres.. arrosegar bici... jejeje ...
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 2: La Pessade - Espinchal por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS La etapa en si acaba a Le Godivelle, pero no hi havia caplloc per perncotar excepte un alberg carisim, aixi que vam fer 6 kmm més per arribar al camping Municipal de Espinchal. tot el recorregut es espectacular, prats, boscos i l'arribada a la Godivelle per un single track precios ...
Grande Traversée Du Massif Central. Dia 1: Clermont - La Pessade por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Primer dia de la Travesa. Aquesta etapa no segueix estrictament el recorregut de la travessa ja que ens va costar molt sortir de Clermond i despres ens vam mig perdre seguint les marques, que ens van portar al "huerto" ...
Punta Sabre (3136m) Y Gran Bachimala (3177m) Desde Tabernés por Madveras
Alpinismo - Track de GPS Preciosa ascensión con un bonito y facil (I, I+) cresterio entre las dos cimas El ascenso a la Punta Sabre impresiona más de vista que una vez estás en él. Si buscas bien los pasos la trepada no debe salir más de I o II eso si, con ambientazo :) ...
Más reseñas de Alpinismo
Seccio Btt: Pels Voltants De Rupit por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Hem seguit un track que vam baixar de wikiloc... i ens "han dut al huerto" Marca ruta per pistes amples i alguna trialera poc tecnica... i dificultat global moderada... :( Les trialeres cert... casi no hi ha i son molt facils. Els corriols... potser fa temps eren evidents... el que ens hem t ...
Seccio Btt: Seguint La Cabrerès 2013 Ruta Curta por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Sortida amb la secció de BTT del Madteam. Al final no va ser ser tan fiera com la pintaven jejeje... un itinerari espectacular! ...
Olesa De Bonesvalls - Les Gunyoles- Olesa De Bonesvalls por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Ruta bastant sencilla, pero molt maca pel Parc del Garraf. Els primers kilemotres i els úlitms son per corriols no gaire tècnics, la resta per pista, bastanta de tall 'garrafero', pedra solta ;) ...
Voltant Per Gavà - Garraf por Madveras
Mountain bike (BTT) - Track de GPS Pasant tres cops per la Clota :) un parell de trialeretes per escalfar..., pujada pel purgatori..., trialera de la desfeta... tot no allunyant-nos molt per evitar la pluja :) ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver reseñas y tracks Página « Anterior  1  2  3  4  5   6  7  8  9  10  Siguiente »