Ir a la conversación completa
Hola
Entra en la página de la unio excursionista menorquina y encontraras reseñas, sobre todo de deportiva, en Cavalleria hay alguna via muy chula de 3 largos, y de psicoblog algo hay tambien. Te recomiendo un sector muy bonito que se llama es sotil.
Un saludo
Buenas,
Seguramente un poco tarde
, pero te comento:
Yo tengo las Bestard Alpine Lite K y, la verdad, sólo puedo decir maravillas de ellas. Van de fábula para mis actividades: rígidas, impermeables, cálidas y a pesar de eso, tan cómodas que no te van a romper los pies en aproximaciones. Además son las más baratas de las 3 que propones
. Para lo único que no creo que te encajen del todo es para lo de las cascadas de hielo.
Saludos,
Pere
Hola a tothom!
Som una parella que vivim a cavall del Penedès i del Berguedà i estem buscant gent per quedar els caps de setmana per anar a la muntanya a fer el que sigui, escalada, ferrates i sobretot anar a fer cim. Referent a l´escalada el nostre nivell és de IV-V però estem oberts a anar amb gent de més nivell per aprendre. Ferrates totes les que volgueu i en quant a fer cim també el que sigui.
En principi el dilluns dia 19 de juliol marxem a Gavarnie i Ordesa de vacances fins la primera setmana d´agost, però a partir d´aquí quan volgueu. Si algú està per la zona i vol fer algo que ho digui.
El meu nom és Lluís i el meu email zapeitor@hotmail.com.