Hola companys, no ser si és el millor lloc per preguntar sobre aquest tema però és que estic desesperat.
Ja fa temps que quan vaig a carre, i forço una mica, se´m carrega molt la cama fins al punt que tinc que parar, estirar i afluixar molt el ritme. He anat a tres fisios diferents i no em sol-lucionen el problema.
A part de fer muntanya com aficionat, també faig curses de muntanya i duatlons, i com podeu imaginar fa molta ràbia no poder estar al 100%.
La llicència de la federació no cobreix les lesions, només cobreix els accidents.
Algú em podria aconselllar d´algun fisio esportiu que realment hi entegui del tema. Jo sóc del Vendrell (Tarragona) però si realment el fisio és bo, no m´importaria desplaçar-me.
Moltes gràcies per endevant.
Salut i Muntanya, A10
Ir a la conversación completa
Hola,
yo me esperaria un poco, a nevado mucho, la nieve no esta asentada y la temperatura este finde es muy alta.
Nosotros subimos el Sabado 26, a Cambredasse para escalar el Vermicelli, si quereis a compañarnos sera un placer. Somos un club de Barcelona. www.clubalpinobarcelona.com
Estais invitados!![]()
Hola,yo tambien busco cordada,he escalado bastante este invierno en clasica,vias largas,estoy un poco desentrenada para apretar fuerte,debido paron por trabajo,pero ahora retomo,6 fines de semanas despues...escribame a nadturquoise@hotmail.com y a ver si podemos conocernos y quizas quedar?
Saludos,Nadege
Hola,
en breve empezamos la temporada de escalada en roca. Sera un placer que te incorpores a nuestro grupo.
Saludos!!![]()
Hola Jaume,
esta semana me va fatal, pero mas adelante puede que si, si quieres unete a nuestro grupo, la gente mas o menos de tu edad.
Salut!![]()