Ir a la conversación completa
Hola, quiero ir haciendome poco a poco con todo el equipo necesario para escalar, de momento lo único que tengo son los pies de gato que es lo que uso para entrenar, pero me gustaría ir comprandome poco a poco todo para poder ir a roca sin problemas. Me podríais decir qué es lo que necesito?
Gracias! Un saludo.
Hola bona tarda Diesel, a Andorra, n' hi han bastants de ferrates, a Aixovall, en tens una, fàcil, quant ja gairebé s' acaba hi ha una bifurcació, fàcil i difícil amb un desplom divertit. A Santa Coloma en tens una altra. Als Cortals d' Encamp pujant per la carretera que porta al funicamp i on hi ha un pont penjant que s' ha de creuar una altra. Per la carretera que puja a engolasters tens El Roc d' Esquers, amb una tornada llarga. A canillo en tens unes quatre. I baixant al Pas de la Casa. S' ha de agafar una pista, i caminar per anar al coll dels Isards, hi ha el llac de les Abelletes.
Aquesta és una breu informació que puc donar-te pel tema de les ferrates, a Andorra, el Bony d' Envalira..diria que l' he fet però fa anys. Espero que t' hagi pogut ajudar una mica.