La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia22 january 2014, wednesday.

Mensajes dia22 january 2014, wednesday.

« dia anterior   dia siguiente »

C.E.MadTeam Wednesday 22 january 2014 - 12:16

Teulada del refugi de Certascan

Senyors:

Uns excursionistes m'han enviat una foto de la teulada del refugi de Certascan, en el seu estat actual, a data crec que del dia 12 de gener del 2014, la qual els hi adjunto. Adjunto també una foto del mes d'octubre perquè puguin veure la diferència.

Com era de preveure, el no reparar els danys causats a l'estructura de l'edifici per la climatologia de la zona, tal i com els hi vaig indicar, comença a passar factura, i no podem saber fins a quin punt pot arribar aquesta situació. Com poden veure, el teulat de l'edifici està patint molt i comença a tenir nous danys, malgrat les solucions provisionals que vaig instal•lar.

És per això que novament els reitero, com ja vam fer en burofax enviat per la meva advocada, a emprendre les actuacions necessàries per a que reparin l'estructura del sostre de l'edifici i que el mal estat de la teulada no s'agreugi més.

Recordin que porto com a llogater del refugi de Certascan des de l'any 1983 i soc coneixedor com ningú de les condicions climàtiques que es donen a la zona. La quantitat de neu caiguda l'any passat va causar els danys al Refugi que els hi vaig comunicar i, al no haver-los reparat, durant aquest hivern aquests s'agreujaran.

Sóc conscient de que potser ara, a l'hivern (ja que no ho van fer a l'estiu o la tardor), no és el moment més adequat per fer una obra integral de reparació de la teulada, però sí que es pot fer una actuació d'urgència aprofitant un dia o dos de bon temps, per tal de que el problema no s'incrementi.

Els hi prego que assumeixin les seves obligacions com a arrendadors, per tal de que els danys a Certascan no vagin a més i segueixen podent gaudir d'aquest refugi totes les Entitats i tots els excursionistes

Espero les seves notícies.
Atentament.

Ir a la conversación completa

RAPAZ Wednesday 22 january 2014 - 12:27

Re:Teulada del refugi de Certascan

Quina vergonya de FEEC.

Si això és el que esta disposada a fer la federació pels muntanyencs, apanyats anem.

ricard Wednesday 22 january 2014 - 13:25

deixaran que es pudreixi
que el "llogater actual" no pugui fer la seva activitat de guarda
i que marxi, aburrit de que entrin al refugi quant no hi es, de que no reparin desperfectes, de rebre amenaces...

quina merda la FEEC

Hellraiser Wednesday 22 january 2014 - 21:35

Jo vaig estar-hi fa dues setmanes i el estat de la teulada es patetic. No penso que els muntanyencs en mereixem aixó. Si tenen problemes els de la feec amb el guarda, no els hem de pagar els usuaris. De fet crec que aquest any serà l´ultim que em federo. Ja tenim masses vividors en aquest pais. A sobre un company va trucar a la feec per preguntar si hi havien flassades i matalassos al refugi i no li van saber ni dir. Llavors que pinten aquesta gent?. Em mereixen el mateix respecte que la classe politica. De fet actuen igual que ells. 

george clooney Wednesday 22 january 2014 - 22:45

segun feec el refugio esta cerrado por problemas con el guarda . parece ser que están denunciados tanto guarda como feec. Es una pena que un refugio que estaba en buenas condiciones se degrade tanto y tan rapido

ricard Wednesday 22 january 2014 - 11:00

Re:Los llevaríais para el Mulleres en Diciembre/Enero/Febrero/Marzo?

hay que reconocer que Chapy continua teniendo un poder de convocatoria... 26 respuesta!!!!

manolito Wednesday 22 january 2014 - 11:31

Chapyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!

Dejate de Mulleres ni leches a ver si te me vas a lesionar con esas chinchetas pa las Nike, que tenemos que hacer algo juntos este año.

chapy Wednesday 22 january 2014 - 11:49

cuando quieras volvemos a juntarnos, cariño, Manu?

si es que creando polémica soy único, aunque no sea mi intención.

un besito a todos. (a las barricadas!)

kaikology Wednesday 22 january 2014 - 15:53

Coser anillo extra al arnés para Caritool, ¿sí/no?¿alternativas?

Tengo un arnés Roca sin los anillitos para poder acoplar un "Caritool" para los tornillos de hierro/clavos.

Estoy pensando en coser (manualmente) un trozo de cinta planta para poder colgar los "Caritool" de ahí.

La pregunta es la siguiente: ¿véis completamente desaconsejable coser algo al arnés? ¿se os ocurre otra alternativa?

Gracias de antemano.

Por si alguien no lo sabe, esto es un "Caritool".

Y así es cómo se llevan:

Editado: 22-01-2014

oskarlekaroz Wednesday 22 january 2014 - 16:42

Re:Coser anillo extra al arnés para Caritool, ¿sí/no?¿alternativas?

Yo al arnés ni de coña. Pero igual podrías coserlo a los anillos porta materiales como si fuera la parte de arriba de el de la foto.

cosiéndole un trozo de cinta plana para que lo sujete la pestaña del caritool...

De todas formas yo ni a uno ni a otro, meter aguja a un material de seguridad no se me ocurrirá.

Bueno suerte y haber si te contesta alguien mas.

RAPAZ Wednesday 22 january 2014 - 16:50

Re:Coser anillo extra al arnés para Caritool, ¿sí/no?¿alternativas?

Yo lo tengo al arnes con una goma directamente, y no falla nunca.

Es un poco dificil explircarlo.

Te pongo un link. La tercera foto es como lo tengo yo, sistema BD.

http://www.summitpost.org/phpBB3/caritool-petzl-vs-bd-t61394.html

Salut

kalmado Wednesday 22 january 2014 - 19:19

Re:Entrenamientos

Yo lo veo mal.
¿Correr una hora dos días a la semana y la siguiete semana tres días una hora cada día y la tercera semana etc...? Estás multiplicando frecuencia y estancando volumen. Además si llevas tiempo sin correr, con una hora es factible algún tipo de lesión. Aunque no es lo mio yo desde luego no me reengancharía de esa manera, tampoco es que mi opinión sea lo axiomático y  perfecto e indique obligatoriamente lo que tengas que hacer, en principio es tan sólo una sugerencia.
Empieza por un volumen más bajo 20-30 minutos el primer día será suficiente, unos 5-10 minutos más el siguiente día y de ahí continúas progresando -más días de entreno, más tiempo corriendo- hasta esa hora o algo más que yo lo veo suficiente como preparación al monte. Así mismo a medida que aumentes frecuencia y volumen notarás que tu intensidad mejora.
Para los desniveles se puede extrapolar una progresión similar a la propuesta, de sentido común básico, carga poco peso y haz poco desnivel al principio, y poco a poco vas aumentado los dos factores.
Una vez adaptado puedes usar otras estrategias de rendimiento deportivo como entrenamientos por intervalos y trabajos de fuerza potencia.

TERNUA Wednesday 22 january 2014 - 06:23

Re:Gent per fer sortides

Bon dia! raf1987, jo aquell finde no puc, gràcies per compartir! ;)

... proposta pel finde....Bastiments? 2 opcions...pujar dissabte i dormir en refugi Ulldeter, fer una mica de caliu...;) o "madrugón diumenge" ?....no sé com estarà la neu...algú té info fresca de la zona?

Vinga!

Feliç dimecres!

gsoriano Wednesday 22 january 2014 - 09:12

Bon dia gent!!!!
Jo en principi el disabte tinc pensat anar a Centelles a fer una vía ferrada, si el temps m'ho permet....
Jo a bastiments vaig pujar a principis de desembre i ho vaig fer tot amb raquetes, encara que ara no se com estarà la neu, suposo que mes dura. Vaig trigar 5 hores en fer-ho. Bueno per a que tingueu una mica d'informació..
Qui es volgui apuntar a la ferrada perfecte quants mes siguem millor!!!
Saluds!!

Siddartha Wednesday 22 january 2014 - 09:32

Hola, i fer un altre cim? el bastiments el tinc està tan trepitjat jejej, tipus Monteixo o similar, o potser la Font Blanca a Andorra (es podria fer nit al refugi de Rialb), Perafita... Tot i que hi ha moltes possibilitats 
:-)

TERNUA Wednesday 22 january 2014 - 10:00

siii... cap problem! era per proposar...va doncs! concretem?...jo he llogar material...i ho necessito saber amb temps...;)

malamadre Wednesday 22 january 2014 - 10:40

Buenas

A mi personalmente me apetece cualquiera de las dos opciones al bastiments. No tengo experiencia en alpinismo soy mas de escalada pero si va palante esto me apunto.
También he de alquilar raketas y demas

danielsan Wednesday 22 january 2014 - 11:15

Hola a tod@s  yo por ahora no podre salir por culpa de la crisis y la economia en casa no me da para casi nada y como tendria que alquilar las raquetas y crampones lo mejor sera esperarme al buen tiempo para poder salir......... espero concidir mas adelante con vosotros que lo paseis bien 

Bert Wednesday 22 january 2014 - 11:23

Bones, 

Jo si fem alguna cosa en la que no calgui fer nit fora encara em podria apuntar. Si no, ho veig més complicat

pedrodmdm Wednesday 22 january 2014 - 11:34

Hola, jo segurament em podré apuntar aquest cap de setmana, si no és escalada ni ferrates. Hauria de llogar material.

La meva idea seria una sortida d'un dia

Vinga, estem en contacte.

malamadre Wednesday 22 january 2014 - 12:31

Como he dicho estoy verde en este tema y agradecería consejo sobre material a llevar para ni ir como una mula ni minimalista.Además tengo duda en respecto a los pantalones, me aconsejan unos softsell al ser mas traspirables y tal pero dudo..... Donde este un goretex ;) 

Mercy

the edge Wednesday 22 january 2014 - 17:54

Hola bert soy de Barcelona y si este finde vais al bastiments me apunto si el tiempo lo permite hace tiempo que le tengo ganas .
Salud

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies