Ir a la conversación completa
No tengo ni idea de si se puede acampar en el Tour del Montblanc o no.
Eso si, si vas a llevar la tienda te recomendaría hacerte tus propios finales de etapa. No te ves obligado en tal caso a hacer la etapa de refugio a refugio, si no que te puedes diseñar tus propias etapas.
Hola Lupus,
Si precisamente tu recomendación fue la que me hizo reparar en la Punta Acuta; no creo que de otro modo me hubiera fijado en ella. Como también me recomendaste la Faja de la Pardina. Ya sabes que tengo el libre de Fernando Biarge -donde he sacado muchas ideas-, pero ha sido tu relato La magia de Añisclo y el enlace que me facilitaste posteriormente que me han hecho decidir incluir la Faja de la Pardina en el recorrido (etapa 11). Gracias.
Pues, no se habla más, dejo de buscar el hipotético otro enlace de Pelay con Cuello Gordo y subo, como previsto, a Punta Acuta.
Ya estoy escribiendo, en mis pocos ratos libres, el texto de la planificación -pormenorizada- y cuando lo tenga listo -espero poder dedicarle un poco de tiempo el próximo fin de semana- lo pondré aquí. Me imagino que alguien habrá -unos pocos- a los que les interesa.

Bones josera, som quasi veïns, jo sóc de Manresa.
Doncs no hi ha cap problema si vols vindre.
No se si tens algun company de cordada, de moment no hi ha ningú lliure.
Tens material per assegurar passos?
Demà volem anar a fer les crestes dels castellets al Montseny. Algú hem podria dir en quines condicions es troba la neu que hi ha al Montseny i si és molt perillós fer-les amb aquestes condicions.
Ja les he fet amb neu ben assentada i sense neu, però no les he fet mai després d´una nevada a la primavera.
Moltes gràcies per endevant.
Corredor con rampas de nieve de 45 50 grados, resalte de hielo de 3m. a 80º y salida por estrechamiento de 60º.
No tengo referencias , si alguien sabe algo que se ponga en contacto.

Merci.
Si veiem que no està en bones condicions seguirem les marques liles i ens estalviarem l´últim tram de cresta.
Suposo que anant a buscar el coll de les agudes no serà tant exposat, dic suposo per que no hi he pasat mai per aquest darrer tram.
Hola, algú em pot detallar el màxim possible la ruta des de l´Hostal Roig fins a Mirapallars i La Torreta. No he estat mai per aquesta zona. Sabeu desnivells, horaris (caminem força però anem poc a poc) i per últim i trobarem neu? es per anar-hi aquest dissabte.
Gràcies.
Nosaltres vam fer el tour a finals de juny del 2007. Ens va ploure la meitat del dies.
Durant els mateixos dies vam coïncidir amb una noia italiana que feia el tour amb tenda, ens va dir que no hi havia manera de poder assecar tot el material, ja que com t´he dit abans va ploure bastant.
El dia que vam fer l´etapa de Nant Borrant al Refuge des Mottets va acabar dormint al refugi.
Si vols dormir amb tenda no tens massa problemes sèmpre i quant la montis cap al tard i la desmontis ben d´hora i sèmpre en llocs una mica amagats.
Si et fa mal temps,aquell dia sèmpre pots dormir al refu o guite d´etape que et quedi més aprop.
T´animo a fer el tour, ja que encara que no tingui cap mena de complicació tècnica, tindras un visió del massis del Mont Blanc que no oblidaras mai.
La variant de la Fenetre d´arpette és molt maca, als planols posa que és un pas complicat, però la única complicació és la pendent que té.
Si tens algun dubte no dubtis a preguntar.
Salut i muntanya A10.
jajajaj jo ja m´estic rient sola pq ens apuntem i no tenim ni idea del que ens trobarem... només sabem q tenimb15km d cursa, 30 d bici (pitjor q en una duatló!!!), orientació, escalada, rapel... arare amb quatre mitjons i uns patins del 46, jo amb els gats foradats, pluja... en fi que riurem molt. Arare t´envio un mail per kedar etc. No pateixis per l´escalada q jo crec q serà la prova més light, d fet, si no recordo malament, hi ha unes roques per allà q es dieuen precisament la talaia i em va semblar veure algunes vies fàcils i curtetes... m´ho van comentar fa anys passant amb un autocar pel davant, així q no m´estranyaria gens q ens enviessin allà... nu sé, l´únic que sé és q si alguna prova no es pot fer, descompta punts, així q tranki arare pels patins a malas es fa corrents.
Arare t´envio mail, Loy ens veiem allà!!! vinga noies q dissabte passarem un dia entretingut jejej ![]()
En Inglés no tengo problema (otra cosa sería que tuviera que escribirles en Holandés o Flamenco o
)
Muchas gracias. Voy a mirar la GÜEB de esta gente.
En cuanto al precio no tengo un presupuesto cerrado, puedo gastarme 100 euretes o 300 eurazos, simplemente espreo recibir lo que pago. Si me tengo que gastar 300 pavos quiero una tienda ligera y cojonuda que lo justifique y si me gasto 100 en el "Decartón" quiero saber que problemas me va a dar. Sobre todo gente con experiencia propia en el uso.
Hola, quiza te pueda servir esto. Les compre esta lamina el año pasado y de momento me ha funcionado muy bien.
Haber, se ha propuesto hacer el Kidstage en Calcena el finde del 22-23 de mayo. Los que esteis interesados en venir en esas fechas decidlo rapido por llamar pa reservar el albergue.
Si hay quorum llamo al albergue y preparo las actividades y tal y si no, lo cambiamos de fecha a una que nos venga bien a todos.
Ala pues maños, ir diciendo.
Asti queda aixo
(Post Editado: 5-5-10 10:37:43)
Cuenta con nosotros! (en principio nos quedaremos hasta el 24, fiesta en bcn jejeje)
karles & cia
Ei hola! justament pensava fer el Kili durant la primera quinzena de juliol. De moment jo també estic sola, però espero convencer algú.
El que no estic gaire acostumada a fer servir aquest foros...per què no em passes el teu mail i així en parlem.