La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia 5 november 2006, sunday.

Mensajes dia 5 november 2006, sunday.

« dia anterior   dia siguiente »

Lupus Sunday 5 november 2006 - 00:35

Re:buenas a todos

....... buena idea... que yo sepa el club Peñalara ( real sociedad española de alpinismo peñalara ... ahí queda eso ) es el más antiguo del estado y su dirección: aduana 17 bajo 91 522 8743 . Otros :
Club alpino madrileño - 91 531 79 87
Club ponte las botas - 661 660 744
Club de montaña Denali - 660 445 245
Club cristal de roca - 91 358 16 90
Club de montaña de la universidad complutense- clubgeo@yahoo.es
........ anímate

Ir a la conversación completa

ricard Sunday 5 november 2006 - 13:47

Re:buenas a todos

cristal de roca.... ummm

Gaztelu Sunday 5 november 2006 - 18:42

preparar caddy

aupa gente

acabamos de comprar una caddy y estamos buscando ideas para montar

cama y eso. algo parecido  a la tramper pero en casero. os agradecería cualquier idea

a ser posible con fotos

gracias

Davide Sunday 5 november 2006 - 19:36

Re:preparar caddy

en http://www.foro4x4.com/foro/index.php?topic=3191.0 tienes como ha preparado la gente un monton de furgos. No hay ninguna caddy, pero si tienes furgos de parecido tamaño.

espero que te sirva

Un saludo

ignacio Sunday 5 november 2006 - 21:23

Re:corrientes en la california

bueeenas,la 2ª bateria es cargada por el alternador durante el funcionamiento de la furgo.este da una tension e intensidad de carga mucho menor que la que puedes dar con un cagador de baterias a 220v. con lo cual la bateria se carga a 220v al 100 x100 de capacidad y por ello se alarga su vida.esto recomiendan (el concesionario)que se haga una vez al mes.

Pezzei Sunday 5 november 2006 - 16:16

Para Aneto , sobre el Coma Pedrosa

Como te comente ayer , actualmente no vas a encontrar nada de nieve en todo el recorrido.
Yo te recomendaria , si te apetece , que desde la cumbre bajas al collado de Malshiverns y desde alli continuas el descenso hacia el Pla de L´Estany y de alli sigues hasta el parking.
No es nada complicado y asi haces una travesia que hace la excursion mas entretenida.
Eso si, la bajada es por una larga tartera en la que debes estar atento a no perder el sendero.
En cuanto al Valier , no lo he hecho y no puedo darte informacion....si vas ha ir en primavera pues mas adelante ya hablaremos....ok?
Hasta pronto!!!!

trabalon Sunday 5 november 2006 - 17:42

Re:L´Aranya (V/V+obligat)-Serrat de les Garrigoses (Montserrat Sud)

Hola Nurieta!

Sento que la via no us hagi agradat gaire. De fet jo en tinc un molt bon record y tothom que conec que l´ha fet diu que es una via molt chula, y força  dura.

La roca es prou bona en general per ser Serrat de les Garrigoses excepte algun tram puntual (em sembla recordar el tram final abans de la feixa). Aixo començant desde el camí que ve de les coves, que es lo que se sol fer habitualment, els 2 llargs que queden encara per sota el que se es que es fan poquet poquet, aixi que suposo que deu esta força brut.

No es per desanimar-te, pero si voleu escalar més a la zona no espereu trobar-hi res gaire millor. Jo he fet altres vies a Garrigoses  i Monjos i encara son mes descompostes. Ara aixo si, l´Aranya pel recorregut que presenta, algo perdedor y amb alguns llargs de diedre a equipar preciosos fan que aquesta via valgui molt la pena.

Ta lueggg i felicitatss per la via!

Marsinmiedo Sunday 5 november 2006 - 20:52

Re:BALAITUS-- GRAN FACHA

Perdona, sólo una pregunta, ¿has subido al Balaitus en invierno? estamos pensando ir para el puente de diciembre y quería saber si alguien tenía información...

Gràcies!

Vica Sunday 5 november 2006 - 21:15

Re:BALAITUS-- GRAN FACHA

Yo no he subido al Balaitus en pleno invierno, pero la ascensión si hay mucha nieve y esta asentada suele resultar más sencilla al convertirse la brecha en un corto corredor de 45-50º. De cualquier modo el acceso al Balaitus por la brecha latour presenta en invierno riesgo de aludes mayor que la ascensión por la Chimenea del Glaciar la Neus (que es la vía más recomendable en temporada invernal), tenerlo en cuenta. Por cualquiera de las dos vías material y cuerda para rapelar.

Suerte.

Pere Tutusaus Sunday 5 november 2006 - 21:25

Via ITZI (Pared de les Agudes) - MONTSENY

Hola a tots!

El passat dimecres, en Juli, la Vicki i un servidor ens vàrem escapar al Montseny per estrenar aquesta nova via oberta per l´amic Trabalon.

La via és ideal per iniciar-se en el món de les semi-equipades.

Amb una líniea ben trobada, té 4 llargs força macos, amb pasos aillats entretinguts.

Permet entrenar-nos a posar friends i tascons, tant per reforçar les reunions com per posar assegurances intermitges.

En aquesta época, té l´alicient de veure el Montseny en un esclat de colors.

Moltes felicitats a tots dos, Lluís i Pau.

PD1: Aprofitant l´escalada, vaig poder "ensumar" una via sobre plaques força verticals.... igual m´escapo aquests dies i obro alguna cosa.... ja us tindré informats!

PD2: Lluís.... a la R3 hi han dos spits... un de la Itzi ... i un altre més a la dreta.... és d´una altre via?

Adéu!

Amunt! Sunday 5 november 2006 - 22:29

Serra de Moixeró

Pujada a la Serra de Moixeró, des de Grèixer, seguint el sender fitat per la U.E.C., amb rombes grocs i rètols verds (els colors de l’entitat), que duen al Collet Raset, pujant per la coneguda Canal de la Serp, que, com sempre, està força esmicolada en algun tram. Poc abans d’iniciar la seva pujada, entrem en una zona boscosa que ha tapissat el camí de fulles, que fan que en algun lloc una mica inclinat, calgui parar compte en no relliscar. Un cop passada la canal, entrem en uns prats pendents que ens duen al coll, on tenim una bona panoràmica de la Cerdanya i part de la Serra del Cadí. Seguim les marques del G.R. 150.1, per dintre el bosc de pins, fins a les Penyes Altes del Moixeró, havent algun petit pas, senzill, on cal ajudar-se de les mans. Desfem tot el que hem fet fins al coll i d’aquí ens dirigim al Moixeró, uns pel G.R., altres pel cordal, que permet contemplar els espadats d’aquesta cara sud de la serra. Baixem el Moixeró en direcció al seu coll, i aquí plantejo la possibilitat d’encarar el Coll d’Escriu pel Coll de Cabrera, per evitar la sifonada amb la que ens trobarem més endavant, però ningú em fa el més mínim cas (fet que ja sembla que s’hagi convertit en costum al grup). El Javier i el Florenci es separen per pujar el Roc Cremat i així van sumants cims a la seva llista, la resta seguim en G.R. en direcció al Coll de Pendís, passant pel Morro de Moixeró, que no té aspecte de ser-ho, al menys des d’aquest vessant de la muntanya. Un cop al coll, que és un important cruïlla de camins, seguim el sender G.R. 107 (Camí dels Bons Homes), fins al refugi Sant Jordi, que està tancat, i per tant, dinem als seus prats exteriors. Amb en Jordi Camon vaig fins a la propera Font del Faig (seguint les marques del P.R. C-125) i omplim les cantimplores, raja poca aigua, però força freda. Un cop tips i descansats, emprenem la baixada pel G.R. fins a les runes de ca n’Escriu, on deixem la pista per agafar la seva dreta drecera, 185 metres de desnivell que es fan en 20’, degut al seu grau d’inclinació. Certament és una tocada de nassos i els esbufecs i renecs sovintejen. Un cop al coll, la baixada es fa per una pista que entra en una impressionant fageda. Els olors, els colors, els sons llunyans de l’aigua, la petjada flonja sobre les fulles caigudes, ..., un espectacle pels sentits, que fan oblidar a l’instant la duressa de la drecera que acabem de pujar. Abans d’arribar a Grèixer, dos punts on cal parar atenció, un petit embassament que trobarem alçat a l’esquerra, en el Torrent de Fontbona, on es poden prendre boniques fotografies i una mica més endavant, al costat mateix del camì, una paret formada per una colada de roca volcànica. Al poble de Grèixer, que és una propietat privada, i està completament restaurat, s’aixeca una església romànica del segle XII, edificada sobre un temple anterior del segle IX, que val la pena visitar i fotografiar. Segons les dades del GPS, hem salvat un desnivell de 1.680 metres i hem recorregut 16,8 quilòmetres, que amb les nostres habituals parades hem fet en poc menys de 9,30 hores. Aquí teniu una galeria de fotos: http://www.madteam.net/fotografia/galeria.php/2565

Vinga a gaudir de la tardor, que aviat arribarà la neu. Salut i muntanyes

Mandala Sunday 5 november 2006 - 22:47

Re:Via ITZI (Pared de les Agudes) - MONTSENY

Holaa.
Doncs si l´has trobat en un bloc a una canal molt ample i a la vora dreta on s´acaba la canal i hi ha barranc  penso que es la 3a R d´una via que vaig obrir fa uns 3 mesos, vaig col.locar un espit, i per la foto del 3er llarg de la Itzi em sembla que en aquest llarg es trepitjen...em sona pel sostret i la molsa fosca, adeww

mandala Sunday 5 november 2006 - 23:03

Re:Via ITZI (Pared de les Agudes) - MONTSENY

Segons la foto que vaig fer, el llarg em sembla el mateix que el de la itzi oi?¿ no n´estic segur. Aquest és l´espit que vam colocar, es el que vols dir?saluts

terray Sunday 5 november 2006 - 10:38

Re:focas cortadas a medida ¿alguno lo habéis hecho en casa?

Gracias... Ya puestos....he tenido hasta ahora unas sintéticas . Los que habéis probado las mixtas ¿que tal? ¿hay mucha diferencia de agarre? (de deslizamiento me da igual, ya que casi nunca vaoy por zonas llanas)

Pablo Marmol Sunday 5 november 2006 - 11:01

bueno, eso es cuestión de gustos y de probar, lo normal es tener dos juegos de pieles por si estás a tomar por saco y dejan de pegar bien.
Los competidores suelen llevar pieles totalmente naturales de Mohair y las cortan a dos tercios de la tabla para eliminar peso y quitarlas más rápidamente, además a ellos el deslizamiento les importa mucho. Personalmente no tengo preferencias por esas esquisiteces, tengo unas Coll-Tex totalmente sintéticas sin enganche trasero y las he encolado muchas veces (parcial y totalmente) siempre han funcionado a las mil maravillas tambien compré unas Sky Trab de competición totalmente en Mohair y no me gustan nada, se despegan, si las encolas no queda bien como en las otras, al tener el pelo fino y cortito en las pendientes duras no agarran nada y en seguida hay que poner cuchillas, en fin para el pastón que me costaron han quedado como pieles de emergencia, eso si con una fundita muy chula que traen.
Suerte

RuiZ Sunday 5 november 2006 - 15:17

GORE WINDSTOPPER® Soft Shell

Hola!

Si alguien me puede informar, queria saber que tal resulta el GORE WINDSTOPPER® Soft Shell.
Estoy interesado en una prenda trangoworld de segunda capa con este material, para practicar esqui, pero tambien querria usarla para uso cotidiano.
El otro dia probe una, y simplemente me enamore, dada su comodidad y elasticidad, asi como su atractivo.
Pregunte en una tienda, y me la vendian como cortaviento, muy transpirable, suave, hidrorrepelene, elástica, confortable y resistente a la abrasión.. Yo no estoy muy puesto en el tema y la chica que me atendio creo que tampoco. Ami al tocar me parecia muy simple, parecen 2 telas como aquel que dice....
Mi duda es si a temperaturas entre 10º a -10º(que son los inviernos de mi zona), con ropa de calle debajo (una camiseta y un jersey) seria la prenda apropiada, o tendria q buscar otra cosa.

Espero alguna respuesta.

Un saludo.

Gordito Dinamiko Sunday 5 november 2006 - 15:56

Si tus viejas focas te van de coña no se pq las cambias,,,si stan echas polvo pues vale,,,pero sino s asi puesdes seguir con ellas,,, yo utilizo unas mismas pieles para diferentes esquis que tienen cotas diferentes,,, la cuestion es muy simple:

- lo importante es que tengas tapado el patin del ski con la piel,,,,si tu patin es mas ancho que la piel lo que tienes que hacer es realizar un corte en el medio de la piel a lo largo de ella , pero solo en la zona del patin, que es donde recae practicamente toda la presion,,,despues solo tienes que ponerla i pegar bien la piel a cada lao dejando libres los cantos,,, i quedandote un surco en el centro del esqui donde se ve la suela...

seguramente te dara un poko de kosa kortar la foca ,,, pero si ya estas dispuesto a kambiarla... pruebalo veras como te ira bien,,,,si al final te gusta este sistema te podras comprar unas pieles mas estrecha con el consiguiente ahorro ekonomiko,,,,de peso i de deslizamiento...

el uniko pero que tiene es guardarlas los dias de viento,,,pero hay formas de hacerlo mas o nenos decentemente,,, con 1 poko de practica no tendras problemas,,,,

gonzalete Sunday 5 november 2006 - 17:15

Re:GORE WINDSTOPPER® Soft Shell

es la moda el chol chell ,  yo tengo uno y no me parece la panacea ademas no transpiran tanto , el de la tienda que te va a decir.......................para la calle mi experiencia es que este tejido se enfria y pasa el frio a los tejidos de capas inferiores con lo que necesitaras mas capas aislantes , total funcionaria igual una cazadora vaquera con forro , eso si no seria tan tecnica ni diria de ti que eres una persona activa ,

Lupus Sunday 5 november 2006 - 01:00

Re:Sondeo interesados en botánica / liquenología de alta montaña

Si .... de botánica , libros del tema , el ojeo en ruta ( con meteduras de pata incluidas ) y fotos, pocas, regulares y en papel .... ... sobre los líquenes, a parte de que miden el índice de pureza ambiental, son lentísimos en crecer, piedra con liquen no se mueve y que son menú de sarrios y renos pues ...... no sé... pero aprender si que quiero ....

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies