Ir a la conversación completa
Te he contestado a tu correo_e.
Saludos,
PMM
Wenas fins el dia 15 estare en un camping d´Ager i si algu es vol apuntar a escalar per les terres fermes nomes fa falta que hem digui alguna cosilla al mobil 650544132. (per aqui al forum no se si per alla dalt el poble i haura internet per veure les respostes pero o intentare).
Aviam si el xavier i/o la berta hem fan de guia per aquelles terres! i aviam si surt el sol!!
Bones
Hem anat de vacances a Puigcerda i avui ens hem apropat a la via ferrata de les escaldilles per fer-la, teniem alguna informació de uqe en estiu es de pagament. per desgracia ens hem apropat i estaba la gixeta oberta, quant hem vist la tarifa de preus nomes sortia entrada+material = 19 Euros, aixì que hem preguntat que valia entrar amb el nostre material. i el tio ens a dit que no podia ser, que s´ha de fer amb el seu material (malgastat i poc fiables) aixì que hem decidit recular i no l´hem fet.
només dir-vos això que es de pagament de 19 euros amb el seu material, que es privada i no es pot fer de cap manera.
avisats esteu
Hola a todos, necesito de vuestras experiencias, que crampones me recomendais para hacer mixto, alguna cascada que pueda encontrar y que en las aproximaciones no sean un coñazo,( seria para hacer caras Norte, corredores como por ejemplo Gauve de Vignemale y cosas asi ) estoy abierto a cualquier opinion, marca, modelo y respecto al precio prefiero pagar un poco mas que quedarme corto y tener que comprarme otros despues ( no es que sea millonario pero creo que aveces lo barato sale caro). Creo que estoy pidiendo un milagro pero.....GRACIAS.