Ir a la conversación completa
A veure si em podeu donar un cop de mà. Volem pujar al pic de Sanfonts passant pel refugi del Comapedrosa, per retre homenantge a 2 companys que hi varen perdre la vida aquest hivern passat.
Jo, el Comapedrossa l´he fet varies vegades però el Sanfonts mai, algú em pot descriure la ruta el més detallada possible i especialment si té algún tipus de dificultat a part del propi desnivell?
Moltes gràcies.
Buenas,
Este lunes tenemos pensado subir a Maladeta por el Collado de la Rimaya y luego crestear hasta el Aneto vivaqueando en algun punto de la cresta.
Si alguien ha estado por la zona de Benasque recientemente me interesaria que me informara sobre el estado del Collado de la Rimaya y ya puestos si alguien ha hecho esta misma ruta, me informe del grado de dificultad.
Gracias
Dificultat poca per no dir-ne cap. Has d´anar al refugi de Comapedrosa i a partir d´allà seguir els senyals vermells i grocs del GRP andorrà fins a la Portella de Sanfonts i d´allà tombar a la dreta per seguir el cordal, que primer és pla i més endavant s´encresta una mica, però és suficientment ample com per no patir (segurament no us caldrà ni posar les mans a cap roc). Heu de seguir uns senyals (punts) vermells que us duran al cim. Primer passareu per la punta occidental amb una fita caiguda i després al vèrtex geodèsic, però ull, la punta següent és una mica més alta. Et paso una galeria on veuràs com estava el panorama ara fa uns dies, en una volta inversa:
http://amunt.madteam.net/galerias/2009-06/5131-comapedrosa-baiau-&-sanfonts/
M´adereixo al record dels companys, tinc el record present
. Salut i muntanyes ![]()
se me ocurre:
la arista geodesicos al Pallas, abundantes pasos de IIº
la arista norte (IIIº+), oeste (IIº) o Este (IIIº) del PIc Long
arista oeste del Maupas IIº+ y rápel por la brecha Boum
pero practicar te recomiendo la cresta de Olvena, tiene IVº y algún Vº- aislado, pero está protegida en los puntos clave y en los tramos de IIº y ensambles puedes practicar a meter seguros.
suerte
Félix
macho, caen a todas horas. durmiendo en Tete Rousse se oyen las piedras caer en plena noche también.
menos posibilidades cuando haya menos gente por arriba, pero también caen piedras ´solas´.
como te han dicho, pasar a toda ostia y si alguien se queda avisando pues mejor por si acaso, aunque a mí me dió una en la colleja y no oí a mis compañeos gritar...
suerte
Félix
Yo te aconsejaria que lo mirases una vez que estes alli, el precio no va a tener nada que ver con el que puedas conseguir desde aqui.
Un saludo.