Jo et recomano la Punta Alta. Si vas per el Ventosa, el problema es poder reservar ja que ho trobaras tot ple. Per aixo nosaltres el varem fer per Coma las Bienes.
Aquí trobaras la cronica del meu fill (10)
http://gauachet.blogspot.com/2008/08/el-meu-primer-3000-punta-alta-3014.html
Ir a la conversación completa
Queremos subir des de el refugio de Vallferrera a la Pica y quería saber como anda de nieve el tema... y si hay neveros complicados que ahora deben estar hechos puro hielo y no hay maneras de evitarlos... para tener que llevar grampones o no. (No los tengo, debería alquilarlos).
Si alguien ha estado en la zona que me diga como está el tema.
Un saludo y grácias!!
Buenas,
queria hacer una ruta de refugios de 1 noche fuera, maximo 2 noches. soy de la prov. de tarragona. donde me recomendais?? no he ehcho nunca ninguna. gracias por la ayuda!!!
http://www.larutadelsrefugis.com/caste/ruta_cas.htm
http://www.estelsdelsud.com/catala/presentacio.htm
les dues són de la zona i són modificables per fer-les en una circular emprant menys dies. Mapa en mà i amb aquestes dues webs et pots fer una circular a la teva mida.
![]()
La ressenya és fàcil de trobar a Onaclimb.
Nosaltres decidim començar pel sòcol (placa Salme) al qual s´accecedeix pel camí de Sant Miquel (poc després de l´estació inferior del Funicular de Sant Joan es troben unes escales que hi duen). També s´hi pot accedir pel camí del Via Crucis. Si es vol evitar el sòcol, s´arriba a la part superior de la via seguint aquest darrer camí.
La primera tirada per la placa Salme és curta (uns 20m) i tan sols cal seguir els spits verds situats a l´esquerra. Serà IV+. L´Anna fa el llarg en un plis. El segon llarg em toca a mi. Veig una línia de parabolts cap a l´esquerra (saltant a la placa del costat) i una d´spits cap a la dreta. Tiro pels parabolts. Uns 30m també de IV+.
Fem una grimpadeta "matojera" d´enllaç. Creuem al Camí del Via Crucis i remuntem fins a trobar de nou el peu de via. Ara sí. Una placa de V superguapa que disfruta l´Anna. La primera tirada que val la pena. Els dos següents llargs els enllaço jo. Fins arribar a un petit collet. Faig la R sobre una bona savina. Ara tenim el petit mur de 6a (uns 8m). L´Anna va forta i el vol probar. S´enfila en "X" . Peu a la savina i peu a la paret. Xapa el 1er i el 2on spit. Bufff! Quin esforç. La baixo "petada" però ben contenta d´haver-ho provat. M´enfilo i acabo la tirada. Ara cal fer una travessia de II una "mica aèrea" fins al peu de la darrera agulla. Aquí tenim la segona bona tirada de la via. LLarg superdisfrutón de V, ben aeri i amb força pati.
Del cim fem un ràpel fins al peu de l´agulla (instal.lació una mica "vella"). Refem el caminet de II. Podem desgrimpar fàcilment per l´esquerra el muret de 6a o fer un mini-ràpel fins arribar a una instal.lació situada rera la savina que ens ha ajudat poc abans.
Aquí tenim dues opcions. La primera és rapelar la via que hem fet amb un primer ràpel lleig, incòmode a traves d´una petita xemenia (30m) i un segon de 60m fins al Camí del Via Crucis i d´aquí caminant a peu de via. La segona és utilitzar la mateixa instal.lació per fer un ràpel llarg de 60m fins a una canal i seguir-la avall fàcilment fins al mateix camí.
Nosaltres desconeixíem aquesta segona opció i triem la primera. Cal tenir cura en el fregament de les cordes en el rapel lleig. Millor que el primer comprovi que les cordes llisquin bé abans que el segon baixi. Nosaltres així ho varem fer i no va haver-hi cap problema.
En resum una via entretinguda amb el 3er i darrers llargs com a premi.
http://pescadordestels.blogspot.com/
Buenas, gente.Me acabo de suscribir y necesito cierta informacion..tengo unos colegas en rodellar y a mi me gustaria subir dentro de 3 findes, pero no tengo coche y tengo que arreglarmelas para llegar hasta alli..alguien sabe como ir desde barcelona? Por casualidad hay alguien que este pensando en subir por esas fechas?...Eli
Aupa, alguien sabe donde se pueden conseguir los croquis de la zona del paso del caballo, al lado del refu de Linza?
Benga, mila esker de antemano
.
Salud,
Eneko.
Hola,a ver si alguien me puede recomendar algún camping o sitio para dormir cerca de la zona de bloques?quedan muy alejados los sectores entre sÍ ?mi idea es ir en avión hasta Paris y luego transporte publico hasta el pueblo, alguna recomendación??,voy 1ªsemana de octubre
gracias ![]()
Hola, també les pots trobar al guia Escalades al Ripollès del Luis Alfonso i Xavi Buxó.
http://www.onaclimb.com/guies/index.htm
Vagi bé
Buenas gente!
Pues solo quería preguntar cual es la mejor forma de plegar la cuerda para guardarla hasta la proxima escalada ya que me recomendaron meterla "a saco" en la bolsa para evitar que se trence pero no se yo si esta será la mejor forma...
Y después tambien queria preguntar que forma de bajar es mejor para la cuerda cuando se llega a la reunión en vía deportiva, si rapelando con ATC, ocho, etc o simplemente descolgarse y que la cuerda roce en la anilla o mosquetón de la reunión.
Gracias y un saludo!
jo tambe he enviat el correu a l´ajuntament.
sort compis
Aquesta la té un company, li va bé peró es queixa que la cinta per tancar la motxilla és molt curta, i si ha de portar el neopre o cordes fora la motxilla gairebé no li arriba
Voy tarde pero alomejor puede servir para otras personas.
Yo tengo la Artiach, la naranja, creo que de 35l i va bien, quizas le falta algu porta material o algo para atar la cuerda dentro que no se si el modelo nuevo ya lo lleva, eso si, en un año està bastante destrozada, aún tiene cuerda para días pero esta con agujeros.
Luego hace dos meses que tengo la Consusa de Rodcle (45l) i estoy encantadísimo, es muy comoda aunque tengas que llevar mucho peso, tiene doble capa en el fondo y las costuras protegidas, aparte de otras pijaditas varias como porta materiales dentro o en la cintura. Despues de un uso muy intenso en Isla Réunion puedo decir que va muy muy bien, te caben 100m de cuerda más neopreno, arnes i hierros, bidon 7L, botas i casco todo dentro.![]()
En el Decathlon de San Sebástián de los Reyes (a 20 km de Madrid) existen dos pioltes rebajados unos 15-16 euros:
1. Simond Ocelot (azul) homologación "B" de 75 Cm, con agarre de goma al final del mando, 42´90 euros.
2. Peztl-Charlet Snow-walker Homologación "b" de 60 Cm, color grisáceo-marrón, sin agarre de goma en el mango, rebajado de 59´90 a 42´90 euros.
He visto esta oferta el día 19 de agosto personalmente. No sé si seguirán en la vitrina, llamad antes, en todo caso.
Un saludo.
Buenas gente!
Pues solo quería preguntar cual es la mejor forma de plegar la cuerda para guardarla hasta la proxima escalada ya que me recomendaron meterla "a saco" en la bolsa para evitar que se trence pero no se yo si esta será la mejor forma...
Y después tambien queria preguntar que forma de bajar es mejor para la cuerda cuando se llega a la reunión en vía deportiva, si rapelando con ATC, ocho, etc o simplemente descolgarse y que la cuerda roce en la anilla o mosquetón de la reunión.
Gracias y un saludo!
Busco gente para noviembre para hacer salidas para niños o niñas de cinco años o aproximadamente.
Busco sitios donde puedan jugar en el monte o donde vivaquear.
El tema escalada más o menos està tocado però el resto no.
olaa!! pues yo tb soy de granada y estoy buscando un sitio para aprender a escalar si vosotras me ayudais pues ya mejor k mejor!! no tengo ni idea de escalada, xro se empieza x algo no!! aki dejo mi msn cristina_pm@hotmail.com
Buenas gent...pues que tionc vacances fins l´1 de setembre i estic buscant a gent per trepar...per fer el que sigui...preferiblemetn tapia als piris pero també esportiva o el que sigui...com veieu estic força desesperat per no desaprofitar aqusts ultims dies que faltem de vacances...
un dia, dos, tres es iual el que sigui...les meves preferencies són Midi d´osseau o Cavallers...a boi lo bó es que hi per tots els publics...
bueno...no tindre massa acces a internet així que si algú està interesat...i espoeor que si...aqui li deixo el meu telefon...660 07 63 68
nivell aprox.6b
salut i seguim!!!
Pol
jo tambien estoy interesado...decirme algo si aun quereis hacer algo....660 07 63 68 Pol