La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia15 july 2013, monday.

Mensajes dia15 july 2013, monday.

« dia anterior   dia siguiente »

laura34 Monday 15 july 2013 - 09:11

Re:Ascension al Balcon de Pineta

Gracias a los dos.

No tengo experiencia en crampones ni piolet, por eso el tema de la nieve/hielo, que sin saber utilitzarlos no puedo arriesgarme.

Les he enviado un email al refugio, a ver que me dicen.

Gracias de nuevo.

PD: habrá que pensar en un plan B...

Ir a la conversación completa

madveras Monday 15 july 2013 - 09:36

Punta Sabre (3136m) y Gran Bachimala (3177m) desde Tabernés

Fuimos Manolito y yo este sabado.

A diferencia del resto de macizos de tresmiles, en este queda poca nieve, cargamos los crampones dentro de la mochila toda la ruta.

Solo pisamos nieve en un par de neveros muy pequeños con la nieve bastante blandurria. Nosotros pasamos bien sin los crampones, serian máximo 30 metros, aunque hubo gente que si que se los puso.

Trepada a la Punta sabre, más sencill de lo que parece cuando te plantas ahí delante... pero la roca... gñ.... esa pizarrica rota....
Cresta de Sabre a Bachimala muy divertida... aunque un servidor lo paso algo mal por mi mala cabeza... se nota que desde el accidnete aun no habia hecho nngún cresterio.... pero està bien recuperar sensaciones.

Weno, que me voy.... tema nieve, el resto de Macizos se ven aun bastante cargados. Desde la cima se veia Posets i Eristes con bastante nieve, Aneto nos pareció que aun estaba formado el Estasen. Zona de la Munia también se veia bastante cargada para lo que es la época. Monte Perdido también se veia bastante cargado y ya el Vignemal lo veiamos demasiado lejos :p

Aqui os dejo las fotos:
http://www.madteam.net/fotografia/albums/8055-punta-sabre-3136m-y-gran-bachimala-3177m-desde-tab/

Y el track:
http://www.madteam.net/tracks/alpinismo/punta-sabre-3136m-y-gran-bachimala-3177m-desde-tab.madveras

Editado: 15-07-2013

Salem Monday 15 july 2013 - 10:34

Dificultad Pico de Alba

Buenos dias,

estaba empezando a planificar saliditas para este mes de agosto y el pico de Alba estaba entre mis objetivos, pero no soy capaz de sacar en claro la dificultad que pueda tener. Parece ser que hay una pequeña cresta, algo de grimpada, pero no termina de quedarme claro y no me gustaria enmarronarme.
La mayor dificultad que he hecho con mi pareja ha sido la canal del Verdet del Pedraforca o un tramo dels Frares - Encantats que se han pasado sin problemas.

Un saludo!

mario Monday 15 july 2013 - 10:59

ESTAT NEU PICA D'ESTATS

Algú ha anat aquest finde passat (13-14 juliol) a la Pica d'estats? Em podrieu dir com estava la pista d'acces? l'estany d'estats el dia 6 tenia neu al voltant, encara hi té? Suposo que encara es necesstien grampons per pujar al cim veritat?

madveras Monday 15 july 2013 - 11:04

Re:Dificultad Pico de Alba

El tramo es corto, lo hice ya hace bastantes años, peoro lo que recuerdo no es que fuese dificil, un poco estilo paso de mahoma, pero más corto, lo unico que tiene es que es aereo

A ver si encuentro alguna foto... que me da que la debo tener en papel jajajaja

madveras Monday 15 july 2013 - 11:11

Re:ESTAT NEU PICA D'ESTATS

Intentad no repetir posts seguidos http://www.madteam.net/foro/ascensiones/2013-07-13-pica-d-estats sino las preguntas se dispersan i se quedan sin responder

Por ciert... no se como esta :p pero viendo como estan el resto de macizos y sabiendo normalnebtecomo se acumula la nieve sobretodo una vez pasado el port de sollo, crampones seguro

Saludos

aSuDio Monday 15 july 2013 - 11:26

Re:Brecha Latour Balaitous

Buenas, nosotros tenemos intencion de subir el 20 de julio. Como os lo habeis encontrado? o alguien tiene mas info?

gracias y un saludo

DavidPG Monday 15 july 2013 - 11:40

Gran Facha desde Pezico.

Buenas ! Adjunto foto de la pala de acceso al Pico Bachimaña (Gran Facha) tomada desde la Punta de los Ibones ayer 14/7/13.  Saludos. DavidPG

kansu Monday 15 july 2013 - 12:11

Condiciones Aneto y Monte Perdido, por las normales

Hola a tod@s :

Sabeis como esta de nieve esas zonas ..y que condiciones esta para subir esos picos.

Salut

David

mario Monday 15 july 2013 - 12:21

Re:ESTAT NEU PICA D'ESTATS

Ok, los crampones seran necesarios.Alguien sabe si aun hay aun nieve alrededor de l'estany d'estats?

madveras Monday 15 july 2013 - 12:30

Re:Condiciones Aneto y Monte Perdido, por las normales

Del monte perdido, mira este post del martes pasado
http://manuelsuarez.madteam.net/posts/2013-07/condiciones-mte-perdido/

Del Aneto, como comento en la piada del Bachimala, lo que veiamos desde cima, se veia bastante cargada la vertiente de Coronas, así que imagino que la norete lo estará también. Rapaz estuvieron ayer en los Rusells, a ver si se conecta y te puede comentar algo

Saludos

josetotmon Monday 15 july 2013 - 12:59

Re:Condiciones Aneto y Monte Perdido, por las normales

Hola:

Hice el aneto la semana pasada, informarte que a la media hora del refugio ya tendras que utilizar granpones hasta el collado, alli te los sacas y a los 10 minutos llegas al glaciar y hasta 50 metros de la cima otra vez granpones.

madveras Monday 15 july 2013 - 15:13

Re:Punta Sabre (3136m) y Gran Bachimala (3177m) desde Tabernés

Aps, que me dejaba de comentar el estado de la pista de acceso a Tabernés.

La pista... weno.... dejemslo en transitable.... peor està la de acceso a Cortalets.... esa si que e suna tortura.

En general se deja hacer, con paciencia y la parte final es la que està peor, sobretodo un megabache que hay a unos 100m del refugio.

Subieron bastantes turismos, y alguno se quedo justo antes de ese mega bache.

Fjavier Monday 15 july 2013 - 16:38

Hola,
Mi pareja y yo lo hemos hecho dos veces. Coincido con el "boss" en que es más corto y fácil que el paso de Mahoma. Ciertamente es aéreo pero lo volvería a hacer mañana mismo sin ningún problema, en cambio el paso de Mahoma, si no es estrictamente necesario, con haberlo hecho me conformo ... no tengo muchas ganas de repetirlo.

Si te interesa, mándame un mensaje y te envío una foto. No consigo aprender a insertarlas en un post... Grrrr! patoso que es uno.

pladelbou Monday 15 july 2013 - 17:01

Picos de Europa, macizo central

Hicimos la vuelta entre los refugios cabaña veronica, uriellu, cabrones y collado jermoso.
Mucha nieve todavia en toda la ruta. Crampones necesarios.

macc Monday 15 july 2013 - 17:09

Hola, coincido con las opiniones que te han dado, es un corto tramo estilo Paso de Mahoma, es fácil pero si os da cosa siempre os podéis quedar en la antecima, las vistas prácticamente son las mismas, yo lo subi hace dos años con mi hija, entonces tenia 14 años y llego bien a la cima, sufrí mas yo de verla pasar que lo que es el paso  Unas fotos de esa día:

salu2

viny84 Monday 15 july 2013 - 18:07

Re:Ascension al Balcon de Pineta

Yo también iré al balcón a principios de agosto, bueno, si todo va bien, 31 de julio/ de agosto. Aun quedan dos semanas, seguro que en ese tiempo no habrá hielo ni nieve para acceder al balcón!

Salem Monday 15 july 2013 - 23:30

Muchas gracias por la descripción. Me puedo hacer una idea.
El paso de Mahoma no es que lo tema, pero sí que me da cierto respeto, aunque las tres veces que lo he pasado ha sido sin problemas.
Por lo que comentáis podría ser algo tipo de cresta de Espadas, eso sí, sin contar la grimpada antes de encarar el Posests y la salida del corredor Swan?

Pues quizás hagamos el primer día el Pico de Alba y el segundo el Aneto, por el tema de aclimatación.

Graciaaaaaaaas!

josetotmon Monday 15 july 2013 - 11:50

Re:PORTS DE BESEIT INFO

Hola:

Aqui et deixo l'enllaç de la `persona que te mes rutes per els ports, de tot tipos.

http://pelport.blogspot.com.es/

Et recomano l aruta del parrizal de beceit, molt facil , pero espectacular.

treparibazos Monday 15 july 2013 - 00:00

Re:tienda ligera ii

Rostoi, yo tengo una Luxeoutdoor Lightwave, modelo muy parecido a la de decathlon, y mucho más ligera, pesa 1300 grs. Si te interesa, hablamos.

Aquí puedes echarle un vistazo:

mario Monday 15 july 2013 - 10:55

Re:tienda ligera ii

depende para que la uses puede estar bien...pero si vas de travesía, mi consejo es que sea autoportante....

jefoce Monday 15 july 2013 - 09:06

Re:MIDI D'OSSAU, 2.883m (La brújula del Pirineo)

Buenos días Gerardo, gracias por el comentario. Fue una pasada de jornada. Memorable. Un saludo.

jefoce Monday 15 july 2013 - 16:18

IBÓN DE ESPELUNCIECHA (La resaca más dulce)

Hola gente, os dejo el reportaje de la excursión post Midi. Así la recordaré:

http://jefocemendiak.blogspot.com.es/2013/07/ibon-de-espelunciecha-la-resaca-mas.html

el holandés errante Monday 15 july 2013 - 17:06

Re:MIDI D'OSSAU, 2.883m (La brújula del Pirineo)

@jefoce

¿Y esperas que nos gusta?          ¿De verdad, te lo preguntas?

Sinceramente, me das envidia; me gustaría decirte que fuera envidia sana, pero no, no va a ser sana; es envidia pura y dura, ENVIDIA con mayúsculas.

Enhorabuena por esa cima tan importante en tu ya larguísima carrera (ya quedan menos para los primeros 1.000). Se nota por tus fotos y, sobre todo, por tus palabras -más que en ningún otro reportaje con los que nos has deleitado a lo largo de estos últimos años (o al menos de todos los que he tenido el privilegio de "saborear su esencia")- que esta cima te ha calado y, de paso, a mí también.

Enhorabuena de nuevo. 

M Monday 15 july 2013 - 09:07

Re:crestes tresmileres - crestas tresmileras

OK Quran pugui us responc a tots. Estic escribint des dun Mobil i es un conyas

Nybby Monday 15 july 2013 - 09:10

Sierra de Guara semana 12-18/08

Hola!

Tenemos pensado pasar unos días en la Sierra de Guara, saliendo de Barcelona y durmiendo en tienda. Fundamentalmente vamos a escalar, aunque tenemos un nivel tirando a bajo (5c-6a), pero es posible que también hagamos algo de barranquismo o similar. Tenemos ambos 31 años.

Si a alguien le apetece venir, será más que bienvenido

salut!

Perruchina Monday 15 july 2013 - 10:48

Re:Busco gente para salidas a Pirineos

Hola pepo-no-limits,

Se ha creado un grupo para hacer salidas al pirineo! http://www.madteam.net/grupos/wankatanka este es el enlace por si te interesa. Por cierto, yo también soy de Sabadell jeje.

josetotmon Monday 15 july 2013 - 11:44

Hola:

Soy de Tortosa y suelo ir solo a la montaña, hay temporadas que tengo más tiempo que otras, tengo 48 años, como te dice el cinquenton sino te importa algun dia podemos quedar.

Mi experiencia no es  mucha, pero en estos 15 dias he subido al aneto, he hecho la travesia Puente de los navarros-bujaruelo-refugio de serradets, refugio de serradets-brecha de rolando-taillon-goriz, goriz-puente de los navarros.

El miercoles voy ha intentar hacer la pica d'estats.

Un saludo

ArantxaS8 Monday 15 july 2013 - 15:41

Re:Escalada por valencia

Me pilla un poco lejos, a 2 horas y 30, pero lo tengo en cuenta ! 

M Monday 15 july 2013 - 17:25

Bé, finalment disposo d'un ratet i un ordinador amb bona conexió! (normalment no tinc accés a internet ja que on visc no arriba bé el senyal).

A veure, veient que s'hi està interessant força gent us explico una mica les meves intencions inicials: Jo em trobo que massa sovint vaig sol a fer  tresmils i això, tot i que té la seva gràcia, no sempre és bona idea, sobretot si vols fer tresmils una mica més complicats però jo no sóc monitor ni guía així que tampoc em fa massa il.lusió haver d'"estirar" la gent o sentir-me responsable d'algú per la qual cosa demano que qui vingui tingui un nivell mínim (físic i tècnic) que li permeti certa autonomia a la muntanya. No em refereixo a cracks! jo també he d'aprendre moltes coses encara! però sí un mínim d'iniciativa pròpia i de coneixements "tècnics" (assegurar, escalar, rappelar, orientar-se, etc...). Bé, crec que s'entén, no?

De la gent que està responent trec la conclusió que es pot fer un grup més o menys gran i anar quedant segons els interessos de cadascú. Qui vulgui que proposi una sortida i que s'hi apunti qui pugui i li vingui de gust. 

Quan dic 3000s complicats, vull dir que, evidentment, podem anar a fer els Bessiberris (jo no els he fet i n'estaria encantat) però, en la meva modesta opinió, els Bessiberris estarien entre els relativament fàcils ( no m'agrada dir fàcil perquè crec que sempre s'ha d'anar amb humilitat a la muntanya però és per entendren's, ok?)). Difícils vol dir Alba-Maladeta, Salenques, Circo de Coronas, Balaitous, etc... o Vignemale (tècnicament fàcil però pallissa (16 tresmils) encara que facis vivac... 

Algú preguntava si la idea és anar relaxat o fotre-li canya... home, si vols fer sis o vuit  tresmils (o més) en un dia... relaxat-relaxat no pots anar i menys amb la méteo pirinenca (sobretot aquest any!!!). És a dir: matinar i tirar lleugeret!

Pel tema de material que algú apuntava: casc, arnés, assegurador, descensor, alguna cinta llarga i algun mosquetó imprescindinbles. A més estaria bé corda ( per exemple 8,5mm x 30 o 40 mts.) i material dur (tascons, friends etc...) però això ho podem "negociar" (no cal que ho porti tothom!)

Repecte a sortides d'un dos o tres dies... depèn. L'ideal és sortir divendres a la tarda i fer activitat dissabte i diumenge (si es requereix vivac) o sortir dissabte i fotre's canya diumenge (i tornar a casa). Això va més en funció de l'activitat que es vulgui fer i la disponibilitat. Els Bessiberris es poden fer des de Cavallers en un sol dia (a sac!) i llavors pots sortir dissabte a la tarda però si vols fer vivac a Malavesina ( o estany de riumalo), has de sortir de casa d'hora al matí. 

Per a la gent que buscava fer tresmils fàcils teniu l'opció de quedar entre vosaltres i els demés si de cas ens hi apuntem. De tota manera crec que a l'index del foro ja hi ha gent que està quedant per fer tresmils fàcils (em sembla que diu Salidas por Pirineos o algo així.  això no vol dir que aquí no farem tresmils fàcils també!  

Bé, crec que ja he fet tota una declaració de principis (més o menys). Ara aniria sent hora de començar a concretar. si algú té alguna sortida pensada que la digui i a veure si hi ha prou gent com per anar-hi. Jo encara m'estic reorganitzant perquè les últimes tempestes pirinenques m'han fet canviar els plans però crec que a principis d'agost i principis de setembre disposaré d'uns quants dies de vacances per "pujar" als pirineus. quan ho sàpiga segur faré algunes propostes i a veure si triomfem!!

Fins aviat!   Miquel

freeman Monday 15 july 2013 - 18:01

Hola bona tarda,

Bé, pel que dius, llavors m'hauré de desmarcar del grup perquè l'únic material tècnic que he tocat ha estat grampons i piolet, i només un parell de cops i veig que tens un altre nivell per sobre el meu, jejeje. Així que haurem de fer un grup amb el Pedrodmdm que és més dels meus!! 

Salut!
Carles

freeman Monday 15 july 2013 - 18:44

Bona tarda,

Jo sóc de Barcelona i no tinc cotxe. Tinc una certa experiència en muntanya. Porto més de 70 ascensions (50 sense repetir) entre elles 15 tresmils. M'agrada molt fer tresmils, de fet és el que intento fer cada estiu tot i que tinc poc rodatge. En principi m'agraden els fàcils, els que s'arriba caminant. No m'importa una grimpada si és fàcil i no és tècnica i excessivament exposada. Perquè us feu una idea del nivell, la grimpada del Canigó la trobo molt fàcil. La del Coll de Verdet del Pedraforca l'he fet, però vaig trobar parell de passos un pèl complicats. En general les crestes que he fet han estat fàcils (Vallibierna, Perdiguero, etc.) i al Pas de Mahoma em vaig quedar a mitges perquè no ho veia clar. Sí ja ho sé, sembla mentida perquè és fàcil i tal..., però són aquelles coses que passen a la muntanya: nus a l'estómac, els col·legues tiren i tu et quedes sol, cansament, etc. 

No sé quina intenció porteu, ja ho anireu perfilant, la meva més o menys és aquesta que he dit: ascensions d'alta muntanya preferiblement tirant a "fàcil" o "fàcil superior" (en algun cas potser he fet nivell "poco difícil" sense saber-ho però d'entrada ho evito). Ja se sap que això del nivell és relatiu i depèn també molt de la psicologia de cadascú.
No descarto apuntar-me a alguna sortida. Jo cap a principis d'agost tinc intenció de fer Garmo negro (+Argualas i Algas si pot ser) amb uns amics i al cap de dos o tres dies meditarem si fem un altre. Poden ser Russell+Tempestades o la zona del Gías-Clarabide malgrat que aquesta segona ens fa por perquè si no fem ús del refugi de Estós es farà molt llarga i dura. Algú ho ha fet?
Josetotmon, ja diràs què tal la zona de la Pica d'Estats. Estat de la neu, temps, etc.

Ja anirem parlant.
Salut a totes i a tots!
Carles

periwinkle Monday 15 july 2013 - 21:45

Re:Busco gente por Valencia Salida a pirineos este verano .

Buenas, 

Que tal va la quedada? Hay sitio para una que se apuntaría desde Barcelona?

También estoy interesada en hacer alguna travesía de este tipo, acabo de hacer la pica y ahora tengo mono de hacer más cositas. Mis fechas serían más bien para finales de julio hasta 1-2 agosto y el plan modo económico, con tienda.

Ya diréis.

Saludos!!

;))

Moshi Monday 15 july 2013 - 21:53

Bones Miquel després de llegir el teu pla d'intencions i tenint en compte que també en queda bastant per apendre però per altra banda com que crec que em puc defensar prou bé i amb autonomía.... seguiré amb interés si planteges alguna sortida en breu.

Freeman de totes maneres també m'interessa no fer coses tècniques ja que l'objectiu simplement és acabar fent una bona sortida al Piri que hi ha ganes...així que també seguiré aquest fil per si es proposa alguna cosa interessant.

pedrodmdm Monday 15 july 2013 - 21:56

Hola
Doncs com jo deia a mi m'interessen les sortides d'alta muntanya  però no tècniques, tot i que m'agradaria introduïr-me, però no és el que he fet fins ara i entenc que s'hi ha d'anar amb gent del teu mateix nivell. Una proposta per exemple: vull pujar el Balcón de Pineta, al Lago Marboré. Allà s'hi poden fer els Astazus. Crec que no es necessita tècnica, només grimpar, i és un bon tute. He de buscar informació. Si algú ho coneix, ho podria explicar. 
Seria una proposta per a l'agost o setembre.

Moshi Monday 15 july 2013 - 21:57

Hola a todos me he apuntado al grupo , aunque no se si será dificultad que sea de cerca de Girona...

Aunque tengo algo de experiencia en montaña este último año por motivos personales casi no he podido pisar monte así que tengo muchas ganas de recuperar el tiempo "perdido". Os iré siguiendo a ver si puedo apuntarme a alguna salida.

pedrodmdm Monday 15 july 2013 - 22:05

Potser em repeteixo perquè ja ho he comentat al foro i no voldria trepitjar aquest fil que va començar M, així que ja no escriuré més en aquest per no desviar la seva idea inicial.
Podem montar una sortida no-tècnica: per exemple jo tinc ganes de pujar al Balcó de Pineta - Llac de Marboré. Allà s'hi poden fer els Astazus, o al menys el més fàcil dels dos. Crec que no és tècnic, només molt físic i grimpar, però tinc pendent mirar-ho.
Com que veig que potser hi ha quòrun, ho miraré i ja aniré dient. La meva idea seria per agost-setembre.

rosercat Monday 15 july 2013 - 22:42

Bones,

Jo cresta coronas, salenques,.. ara mateix prefereixo esperar. Ja que la meva experiencia en crestes es baixa(vaig comentar que de crestes de 3000s sols he fet gourgs blancs i cresta pic long al mahou,  sense problemes). Faig vies llargues i canals fàcils, però sincerament no se si això serveix a l'hora de fer crestes.  Quedar per fer algo fàcil (PD-AD) estil frondelles, gourgs blancs em semblarà genial i desprès ja veurem.

Daeron Monday 15 july 2013 - 23:19

Re:Busco gente por Valencia Salida a pirineos este verano .

yo me voy a la alta ruta de perdido con subida a monte perdido y vignemal para el q le interese salgo el 15 de agosto.
daeron9@gmail.com

crespinell Monday 15 july 2013 - 23:47

Hola,
Doncs crestes difícils tipo coronas, salenques ara mateix no m'hi veig pq fa temps que no surto al pirineu i no tindria sentit. Ara per ara faig escapades els diumenges per aquí aprop, Sant Llorenç o Montserrat però aviam si puc fer alguns pics guapos aquest estiu o alguna cresteta fàcil d'anar fent o bé alguna travessa d'uns quant dies. A l'agost disposaré d'alguns dies però no sé encara si serà la primera d'agost o la tercera setmana. Al no tenir festa dissabte complica anar al pirineu el cap de setmana ja que entre que vas i tornes és molt just.

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies