Ir a la conversación completa
La opción de un saco de Iris Sport para lo que quieres (vivaqueos invernales por Pirineos) es una muy buena opción. Ademas, el acabado que le dan a sus sacos está muy bien, no encontraras nada mejor por ese precio. Yo tengo uno de Plumas Las Cruces de 1200 gramos (pague por el 240 euros hace 3 años) y aunque estoy contentísimo con el (y he vivaqueado "en pelotas" y por debajo de -15ºc) tengo que decir que su acabado no es que sea maravilloso..ademas te servirá perfectamente para Alpes...y en cuanto a la talla lo mejor es que les llames porque tienen el culo pelado de atender a gente con las mismas dudas.
Un saludo y suerte en la compra
Senyors de la Diputació de Barcelona,
Fa uns dies vam invertir el nostre temps en redactar una carta en contra de la construcció de la carretera de Coll dEstenalles a Matarodona i la vam enviar als diaris, sense saber si la publicarien.
Vostès, amb els diners dels contribuents, van comprar una plana sencera. Un funcionari o qui fós (també pagat pel contribuents) va invertir el seu temps en redactar el que vostès li van dir i, finalment, va sortir un text en el qual sens tractava de mentiders i que desinformem lopinió pública. No No Srs. de la Diputació Nosaltres tan sols opinem diferent de vostès i, com que estem en un país democràtic, ho diem. Això si, sense insultar a ningú.
I tornem a repetir el que sempre hem dit, per si encara no ha quedat prou clar: Nosaltres NO VOLEM aquesta carretera que només servirà per a què shi passegin els seus cotxes. Volem que la seva tasca no sigui la descalfar la seva cadira a uns quants kilòmetres del Parc de Sant Llorenç sinó que es dediquin a netejar els boscos (val més prevenir que curar), els senyalitzin, treguin les deixalles
En fi que facin de gestors del Parc, que és pel que els paguem.
Maite i Bego