La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia 3 march 2009, tuesday.

Mensajes dia 3 march 2009, tuesday.

« dia anterior   dia siguiente »

Loybcnmadveras Tuesday 3 march 2009 - 11:13

De nuevo presentamos la proyección del video de la expedición a spiti

Acte de Cloenda del programa Dona i Esports de Muntanya de la FEEC 2008-2009

El proper Dijous 12 de Març 2009 al Centre Catòlic de Sants http://www.ccsants.org/ de Barcelona, a les 19PM, tindrà lloc l’ acte de Cloenda del programa Dona i Esports de Muntanya de la FEEC 2008-2009.

Esperem que em gaudiu i que aneu participant de les noves iniciatives de la Comissió Dona i Esports de Muntanya de la FEEC.

Es prega puntualitat als/les assistents. L’ acte està obert a tothom, en especial a les noies que han participat en els cursos de formació del programa.

Es prega puntualitat als/les assistents per tal d’ agilitzar el funcionament de l’ event. Us adjuntem el programa de la cloenda.

Laura Samsó

Coordinadora del Programa Dona i Esports FEEC

PROGRAMA CLOENDA DiEM FEEC 2009

Les noies que han participat a les diferents activitats formatives del programa Dona i Esport 08-09 cal que CONFIRMIN prèviament la seva assistència a l’ Acte per a la entrega de documentació (CD) que es farà al final de l’ Acte.

19 h Lleuger pica-pica a càrrec de la Comissió Dona i Esport FEEC.

19.30h Entrada a la sala de conferències.

19.45h - 20.15h Inauguració de la Cloenda DiEM 08-09.

Valoració del programa DiEM a càrrec del Sr. Anton Fontdevila, President de la Federació d’ Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), de la Sra. M. José Bilbao, responsable del Gabinet de Gènere del Consell Català de l ‘ Esport, el Sr. Vicenç Sànchez, responsable de formació de la Escola Catalana d’ Alta Muntanya (ECAM) i de la Sra. Laura Samsó, responsable de la Comissió Dona i Esport de la FEEC.

Presentació de les dates del programa formatiu Dona i Esport 2009-2010.

20.15h-20.45h Les Entitats i les seves noies, les protagonistes.

1. Conferència a càrrec de Nuria Freixas Rojas

Títol: Curs Escalada Dona i Esports de Muntanya FEEC 08-09.

Durada: 10 min.

1. Conferència a càrrec de Irene Artuñedo Zamorano

Títol: Expedició Spiti Valley 2008 - Ascensió al cim verge Pic Sense Nom (6.011 m, Himalaia). 
Menció Especial d’ Activitats d’ Alt Nivell FEEC

Durada: 20 min

20.45h-21.35h Conferència a càrrec de la alpinista Ester Sabadell.

Títol: El Món Màgic de les Muntanyes

Als 23 anys Ester Sabadell va tenir l’oportunitat de formar part d’una expedició al Hidden Peak, muntanya del Karakorum de 8068 metres. No van aconseguir cim, però va ser el principi d’un llarg camí. Un camí que l’ha portat a poder trepitjar el sostre de tres muntanyes de més de 8000 metres, El Nanga Parbat, el Broad Peak i el Manaslú. Però pel camí hi ha hagut moltes llàgrimes, molt dolors, també moltes alegries i molts somnis fets realitats. Als 25 anys s’incorpora a l’equip del programa de TVE d’ ”Al Filo de lo imposible” i em ells aconsegueix filmar i realitzar l’escalada de la integral de Peuterey.

A traves de fotografies, vídeos i músic l’Ester ens explicarà un viatge a les altes muntanyes, als deserts, a l’Antàrtida, un viatge al passat, amb personatges com Ernest Shackleton, com Hermann Bulh, un viatge ple de motivació i de superació personal, però sobretot serà un viatge personal a la vida, un viatge de sentiments i emocions.

21.40h Tancament de l’ Acte.

21.50h Entrega de la documentació Dona i Esport 08-09, prèvia confirmació.

Les persones que hàgin participat en el programa que no puguin acudir a la Cloenda i que desitgin la documentació (CD), cal que es posin en contacte amb la FEEC o escriure a donaiesport@feec.cat per tal de deixar-la preparada per a que es pugui passar a recollir a la seu de la federació.

Els obsequis estan limitats al nombre d’assistents a l’Acte de Cloenda.

Ir a la conversación completa

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 11:19

Re:TRANSPORT PEL XIII MADSTAGE

Como no podia ser de otra manera parece que la meteo va as er la de casi todos los madstages..... a ver como evoluciona....

mapicas Tuesday 3 march 2009 - 12:04

Buscando personas que hayan sufrido congelaciones en los pies

Hola,

el pasado Mayo mi chica sufrió congelaciones que afectaron a 4 dedos de los pies, sufriendo amputaciones que en el mayor de los casos afectó a una falange.

Ahora bien, pasado un tiempo en el que ya tiene lo que los médicos denominan "vida normal", lo cierto es que las secuelas están dando la lata.

Por ello andamos buscando gente que haya sufrido congelaciones en los pies que hayan derivado en amputación, de forma que nos puedan contar su experiencia, tiempo que duraron los síntomas, situación actual...

¿Alguien nos puede echar un cable o conoce a otras personas en esa situación?

Gracias de antemano!

Nock Tuesday 3 march 2009 - 12:55

Re:Buscando personas que hayan sufrido congelaciones en los pies

Hola pues si que fueron fuertes las congelaciones, en que montaña o lugar le paso?  yo he tenido alguna vez alguna congelacion pero no a pasado de ser algo leve ,se me pusieron morados los dedos de los pies y la uñas del dedo gordo con el tiempo me la arranque y me salio una nueva no fui ni al medico.

Davidcervi Tuesday 3 march 2009 - 13:47

Re:Pedraforca para excursionistas

Hola,la subida al pedraforca por verdet es de 1º o 2º grado,pero por lo que veo que dices de las grimpadas es mejor que vayas en pleno verano,porque con nieve se complica bastante.

ah!!!!y no se te ocurra ir con el suelo mojado porque la cresta de verdet esta super gastada por el paso de la gente y es bastante chunga por lo resbaladizo

eso si sube por verdet y baja por la enforcadura,no te arrepentiras,es guapisimo

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 15:31

el MS más esaborio....

entre que no a levantado niguna expectación, la caida de la web... y todo el xou... ya no se ni quien viene, quien no.... que se va a hacer...

Que MS más raro :S

Al final... quin viene? que ideas hay?

brrrff... con lo tocada que ha quedao la web despues de esta semana y to junto... puede que el 13 (numero de la muelte) sea el ultimo MS... al menos tal como han sido hasta ahora....

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 15:46

Re:el MS más esaborio....

A ver, la lista que tengo yo es esta, pero esta incompleta y desactualizada

Pernocta + Cena + desayunos:

1. TINTIN
  2. Cavallbernat
  3. sergio
  4. y cinco más que no se quines son

Pernocta + Cena:

1. Betriacum
  2. pedrothx
  3. mbarnese
  4. Bego
  5. Narhinan

Camper + Cena:

1. Madveras
  2. Loybcn
  3. Dave
  4. Eowyn
  5. Larryak
  6. Nika
  7. Jordi
  8. Oreneta
  9. RAPAZ
  10. Aoraki
  11. su

Rapaz Tuesday 3 march 2009 - 16:20

Hola veras,

Oreneta i rapaz si que anem.

mirlo Tuesday 3 march 2009 - 16:20

En quan a la llista, anem per parts...

Pernocta + cena + desayunos

...els 4 aquests sembla que han reservat pel seu compte

Pernocta+cena

...s´ha d´esborra la mbarnese (dona del Pedrothx)

camper +cena

..tot ok, a la bbdd no deixa esborra Cris i Jordi C

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 16:52

La llista quedaria així dons:

Pernocta + Cena + desayunos:

1. TINTIN
  2. Cavallbernat
  3. sergio

Pernocta + Cena:

1. Betriacum
  2. pedrothx
  3. Bego
  4. Narhinan

Camper + Cena:

1. aoraki
  2. Su
  3. Madveras
  4. Loybcn
  5. Dave
  6. Eowyn
  7. Larryak
  8. Nika
  9. Jordi
  10. Oreneta
  11. RAPAZ

Potser tb s´apunta la Eli

Joer.... que "exitazo" serem menys fins hi tot que el primer MS... hem fet trobades particulars amb més gent y tot.... quin frascaso....

(Post Editado: 3-3-09 16:53:27)

yoni8848 Tuesday 3 march 2009 - 17:15

No hombre, no... ¡¡Lo del éxito o el fracaso no se sabrá hasta el final!!

Mira, por ejemplo ahora mismo se van a apuntar dos personas más: Yoni8848 y Laurana (camper+cena). Será nuestro primer madstage, así que animo a más gente que no conozca a nadie o le de palo venir a apuntarse.

Venga, nos vemos.

Yoni8848 Tuesday 3 march 2009 - 17:17

Porque no está cerrado el plazo... ¿¿¿noooooo???

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 17:18

He vuelto a abrir el formulario, que estaba desactivado

http://www.madstage.net/madstage/013/

si eso apuntaos ahi, así tengo la lista actualizada

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 17:19

Los que falten pagar ya lo arreglaremos ahí... como seremos poquitos espero que no sea mucho caos... que sin mirlo nu se como me lo voy a hacer

Doolin Tuesday 3 march 2009 - 19:57

Bueno, soy yo de nuevo, Gracias a todos por vuestra ayuda. Entiendo, entonces, que no hay gran dificultad y que es suficiente con usar las manos, sin caídas verticales muy cercanas a ambos lados del camino. Digo esto, porque no sólo pienso en mí, sino en la gente que me acompaña. Ya, por último, y aprovechando vuesta amabilidad, ¿qué otras ascensiones/excursiones -hasta dos- podrían darnos una buena idea de lo que es el parque en general?

Mila esker

Maby Tuesday 3 march 2009 - 21:07

Nosotros realizamos la ascension por verdet este verano, la verdad complicación ninguna. Nosotros vamos con 2 perros (huskys) y subieron sin problemas.  tambien recuerdo un niño de 6 años recien cumplidos subiendo sin problemas.

manolito Tuesday 3 march 2009 - 09:36

Canal del diedre (Gra de Fajol Petit)

Hola!

El domingo Trabalon y yo nos fuimos otra vez a Ulldeter con la intención de escalar el corredor central del Gra de Fajol Gran. Al llegar alli estaba nevando y habia niebla espesa con lo que decidimos cambiar de objetivo y hacer alguna de las canales que nos quedaban del Gra de Fajol Petit que son mas cortas y cercanas.

Decidimos ir a la occidental que es también de dificultad media, asi que tiramos para alli y cuando vemos el cono de entrada para alli que vamos, a los 100m de canal (45º) como no se veia nada nos encontramos con un diedro de unos 20 m que nos cierra el paso, es cuando nos damos cuenta que nos hemos equivocado y nos hemos metido en la canal del diedre. Pero bueno ya que estabamos alli... Traba que esta hecho un campeón me dice que quiere darle de primero y yo que soy muy obediente no le pongo pegas jeje.

Segun las reseñas este largo es de (75º) en hielo o (V) en roca, en este caso estaba en roca y con nieve reciente o sea que estaba bastante cabrón.

Pasado este largo las dificultades decrecen y en unos 200m metros mas se llega a la cima directamente con inclinaciones de (55º).

La nieve estaba regular para pinchar a tramos durita o sea bien pero en bastantes otros habia una capa de polvo/blanda de unos 20cm que parecia que estaba bien y pisabas o picabas con el piolet y no servia para nada.

Un saludo,

erriuga Tuesday 3 march 2009 - 17:03

v.f sacs, benasque

Ceeis que es chungo hacer de aqui a 2 semanas la via ferrada de sacs en benasque? (por la nieve, yelo y tal)?

un beso

trabalon Tuesday 3 march 2009 - 19:53

Re:Canal del diedre (Gra de Fajol Petit)

Hola Manolito!!

La que queríamos hacer tras renunciar a buscar entre la niebla el inicio sin huella de la central al Gra de Fajol Gran era la canal Oriental y no la occidental que dices tu, que era donde se metió ese grupo de gente tan grande. La oriental esta a la izquierda de la del Diedre.

Y si, una jornada muy buena en la que la niebla y la nevada debil que nos cayó en el corredor nos hizo parecer estar en una gran cara norte y no en los corredores del Fajol con vistas a las pistas. Como no se veia ni torta, jejejeje.

Como dice Manolito el diedro esta totalmente sin hielo y con nieve reciente polvo que lo hace delicadillo y durillo de pasar. Además superado el diedro se me quedó cara tonto cuando al intentar salir hacia el corredor de nieve lo que me encontré era solo nieve polvo sobre roca sin posiblidad de pinchar los primeros metros. Agarres de manos y un poco de drytooling! y como no sufrimiento que es lo que al final nos deja más satisfechos, jejeje

Y un compi de narizes!!

En el diedre nos encontramos un grupo que tambien escribe aqui en el mad. Como no vieron calro el diedro y también se habían equivocado de canal se fueron para la estreta. La hicisteis??

Ta lueggg!

Trabalon Tuesday 3 march 2009 - 19:57

Re:Escalada en hielo, raquetas y mushing en Quebec (Canada)

jejejejeje

Me n´alegro molt que tot hagi anat tan bé.

Hay que ver que envidia sana!!!!!!!!!!!!!! Y más cuando aqui en el Piri hielo hielo.....poco queda, jejeje

LAs fotos muy chulas. Alguna  cascada impresiona, sobretodo la de 5 grado. Aun os deben doler los antebrazos, jijiji

Fer Argentina Tuesday 3 march 2009 - 20:34

Escalar por Andorra

Hola! soy Fer, argentino. y la semana q viene estare por andorra por al menos 7 dias.. alguien de andorra para escalar?

alguien conoce sectores de esc hielo? condiciones?

corredores recomendados? alguna web donde conseguir info?

tengo muy poca informacion, y no encontre mucha en la web..

espero respuestas! gracias! saludos!

Ah! si alguien anda por Murcia y quiere ir a trepar por ahi avise! yo estare aqui por 5 meses..

maladeto Tuesday 3 march 2009 - 22:56

Propuesta: Ascension al Elbrus 27 de junio a 12 de julio 2009

Hola foreros y foreras

Estamos organizando una excursión para intentar subir el Elbrus a finales de junio y principios de julio. Por ahora somos 2.

Por los comentarios que he podido consultar, aunque es posible hacerlo sin agencia, es altamente recomendable, al ser una zona de frontera con guerra, contratar los servicios básicos con alguna agencia.

Cómo información adicional, puedo deciros que estamos hablando con una agencia española y con una rusa y los precios van desde los 1.300 E a los 800 E (coordinación, transportes, alojamiento y comida) según la agencia y el número de participantes del grupo. A esto hay que sumarle los gastos del visado y los del vuelo desde Madrid hasta Mineral Vody (Ahora mismo unos 550 E)

Si alguién se anima a hacer grupo estaríamos encantados de compartir las vacaciones
Salud
Maladeto

Lugar / Zona: Caucaso

tipo de actividad: Ascensión

Fechas: 2009-6-27 a 2009-7-12

Puedes ver más informacion entrando aqui

Fer Argentina Tuesday 3 march 2009 - 20:35

Escalar por Andorra

Hola! soy Fer, argentino. y la semana q viene estare por andorra por al menos 7 dias.. alguien de andorra para escalar?

alguien conoce sectores de esc hielo? condiciones?

corredores recomendados? alguna web donde conseguir info?

tengo muy poca informacion, y no encontre mucha en la web..

espero respuestas! gracias! saludos!

Ah! si alguien anda por Murcia y quiere ir a trepar por ahi avise! yo estare aqui por 5 meses..

fpg Tuesday 3 march 2009 - 13:08

mochila ferrino

me podria indicar alguien que tal es la mochila marca ferrino y modelo voyage 60

he visto y leido bastante sobre ella pero no veo fotos pues la que ponen son las del modelo 100

tambien fende testas me comento hace tiempo  que creia que en la marca ferrino el volumen es menor que en otras

gracias y saludos

lastra Tuesday 3 march 2009 - 06:46

Re:Nueva web de fotografía de montaña

Hola,

Acabo de estrenar nuevo formato en la web con algunas fotos más, espero que os gusten.

http://www.lastrafoto.es/

Un saludo

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 15:55

Madstage

Necesito saber con certeza quienes suben

Decidme algo en este post

http://www.madteam.net/foro/ver.php/madstage_5397.html

Gracias

Maladeto Tuesday 3 march 2009 - 17:19

Elbrus entre el 27 de junio y el 12 de julio

Hola foreros y foreras

Estamos organizando una excursión para intentar subir el Elbrus a finales de junio y principios de julio. Por ahora somos 2.

Por los comentarios que he podido consultar, aunque es posible hacerlo sin agencia, es altamente recomendable, al ser una zona de frontera con guerra, contratar los servicios básicos con alguna agencia.

Cómo información adicional, puedo deciros que estamos hablando con una agencia española y con una rusa y los precios van desde los 1.300 E a los 800 E (coordinación, transportes, alojamiento y comida) según la agencia y el número de participantes del grupo. A esto hay que sumarle los gastos del visado y los del vuelo desde Madrid hasta Mineral Vody (Ahora mismo unos 550 E)

Si alguién se anima a hacer grupo estaríamos encantados de compartir las vacaciones
Salud
Maladeto

(Post Editado: 3-3-09 23:01:01)

Linceul Tuesday 3 march 2009 - 22:31

botas epedicion

tengo pensado ir este verano a peru , intencion aclimatar e intentar el huascaran , pero tengo una duda con las botas

tengo unas sportiva nepal etrem , q las uso en alpes i habia pensado si seria suficiente con comprarme unos cubrebotas de estos de expedicion  o por el contrario sera insuficiente i deberia de comprar unas botas de expedicion

Rapaz Tuesday 3 march 2009 - 18:55

HISTÒRIES DE LA MASELLA (XAPA VA!!!)

Hola a tots, Perdoneu per la xapa però crec que es important.

Be us explique el què ens va pasar el dissabte a La Masella, a vore què penseu.

Ens llevem prompte per començar a foquejar per les pistes d´esquí, fins que arribem a sota del corredor "Sinatra". Mengem una mica asseguts fora de les pistes i anem posant-se els trastos per començar a pujar. Al moment venen un xic i una xica que no coneixíem i que també anaven a escalar el corredor.

Quan estem apunt de començar, arriba un pister fumant, i ens diu que no podem escalar el corredor perquè tirarem pedres a sobre de la pista d´esquí i que esta prohibit fer qualsevol cosa que no siga esquí alpí o snow. Ens quedem al·lucinats amb la historia i comencem a discutir amb ell. Us faig cinc cèntims del que va ocòrrer durant 5 minuts (la conversa no es literal):

Pister: Hola, no podeu escalar el corredor perquè tirareu pedres sobre la pista.

Jo: No veig cap indicació de que no es pot escalar, ni a l´entrada de l´estació ni a l´entrada del corredor.

Pister: No podeu escalar el corredor perquè poseu en perill als esquiadors. SI escaleu el corredor aniré a la part de dalt i us tiraré pedres des de dalt.

Jo: No tinc coneixement de que estiga prohibit; a mes es molt difícil que arribi una pedra a la pista, i en qualsevol cas, l´estació hauria de protegir la pista amb alguna malla o algo per si de cas ocorre això (igual que fan a les zones on es habitual que hi caiguen pedres), però no em pot prohibir escalar, i menys si això va acompanyat d´amenaces.

Pister: ja us he dit, que si escaleu pujaré a la part de dalt i us tiraré pedres, igual que feu vosaltres als esquiadors.

Jo: si veig caure una pedra pel corredor et denunciaré als Mossos.

Pister: Aleshores ho aneu a escalar?

Jo: Oreneta i jo si, els altres no se que faràn.

Pister: Molt be.

El pister se´n va, però abans llença la burilla al terra el tio guarro. Comencem a escalar, sense problemes, sense tirar ni una sola pedra (era tot una linia de neu amb un petit ressalt de pedra compacta), fins que sortim dalt. Els companys, que al final també han fet el corredor, baixen, i nosaltres pugem fins la Tossa d´Alp amb els esquis. Abans, mentre fèiem un té a la sortida del corredor hem intercanviat telèfons perquè volem posar una queixa a l´estació pel tracte rebut pel pister.

Quan som al pàrquing, xerrem amb els companys per telèfon, que estan a la caseta d´informació de La Masella, on els han explicat que aquest pister es un tio de poble que de vegades es molt bruto, però que no li fem cas, que no pensem que ho feia de mala fe, etc, etc, etc, etc,etc....però que és cert que no podem fer alpinisme al domini de La Masella perque bla bla bla bla (que la muntanya es una propietat privada i el propietari ha prohibit fer qualsevol cosa que no siga esqui o snow), això ho comenta una xica molt simpàtica, però que no tenia ni idea de que anava el rollo, la veritat.

Be, com que m´ha fotut molt que m´amenacés el impresentable aquest, anem a la caseta d´informació a per uns fulls de reclamació.

La primera sorpresa es que em donen una fulla de suggerències de La Masella, i no es fins que li torno a demanar insistentment, que em dona un full de reclamacions oficial, el qual omplo entre excuses i bones paraules de la xiqueta aquesta.

La segona sorpresa es que, segons ens van dir, el pister, nomes baixar ha anat a la Guardia Civil de Muntanya i els ha dit que vagen cap al corredor, que hi ha unes persones que estan escalant i que estant tirant pedres a sobre de la pista, amb el consegüent perill per a les persones. Òbviament la GC va anar cap a allà (nosaltres no es donarem compte d´això, vaja que no els veiérem), ens van estar mirant i se´n van anar. Desprès ens vam assabentar que la GC li va demanar info del corredor als companys, amb els que havien coincidit a la caseta, però que ells farien el corredor desprès de les 5, quan les pistes estan tancades (¿?).

Total avui he estat mirant per sobre la legislació i tot el que he trobat sobre el tema (incloent el reglament ATUDEM) i les meves conclusions provisionals son:

a) Que no esta prohibit fer activitats diferent de l´esqui o snow fora de les pistes.

b) Que no es una propietat privada, sinó una concessió administrativa d´explotació d´activitats en una propietat o domini públic, que es limita a les pistes i els remuntadors.

c) Que l´esqui de muntanya i les passejades amb raquetes per les pistes d´esquí son activitats no prohibides expressament per l´estació, ni al web ni a les pistes (mitjançant cartells visibles) i no estant expressament prohibides, estan permeses o al menys tolerades.

d) que no em consta que a les entrades de l´estació hi hagen cartells prohibint aquestes activitats alpinístiques (escalada, corredors, inclús gel si hi hagués). Ben al contrari i com a exemple, si que hi han cartells prohibint l´entrada de gossos.

e) Que la feec ressenya aquest corredor a la revista vertex sense esmentar cap prohibició o restricció, la qual cosa pot ser indicativa.

f) que això ens passa per anar a aquestos llocs de merda.

Evidentment, estem preparant, la queixa formal a l´estació pel tracte rebut; la petició a la Generalitat de que controlen a l´estació, als seus treballadors i que obliguen a senyalitzar quines activitats es poden pot fer i quines no es poden fer i en el seu cas, el lloc on existeix prohibició, però que evidentment les prohibicions no poden emparar-se en una conducta totalment arbitraria d´un pister.

Que penseu?? Sabeu alguna cosa d´aquestes??

Perdoneu per la xapa!!

Slaut

Madveras Tuesday 3 march 2009 - 11:04

Re:ya estamos de vueltaaaaaaaaaaaaa!!!!

ya decia yo que los blogs estaban paraos... no funcionaba el editor ...

Ya lo he arreglado.

klaix Tuesday 3 march 2009 - 22:04

Re:ya estamos de vueltaaaaaaaaaaaaa!!!!

Collons quina rapidesa!!!! Sí, senyor!!! 

Klaix

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies