Hola, pel que comentes de trobar algún centre excursionista sé que a Granollers (no sé si et queda gaire lluny) hi ha un i crec que es mouen bastant i fan moltes cosetes. A més, si no m´equivoco, tenen botiga a Granollers on venen material (crec que també el lloguen) i organitzen tots els esdeveniments des d´aqui. Jo no he fet mai res amb ells pero aquí al poble tenen nom i els coneix gairebé tothom.
Per altra banda, crec que també fan cursets de diverses coses tant a nivell d´iniciació com més avançat.
L´únic que no sé és la gent que hi ha, les edats, els preus... De totes maneres, et paso el link de la seva web per si vols fer una ullada. http://www.aeg.cat/
Espero haber-te ajudat.
Salutacions.
Ir a la conversación completa
Per favor! que si algú s´ha mirat el mapa, l´estany de la cabana està just al costat de la pista AMPLA i BEN marcada que, en poca estona, arriba al refu d´amitges!!
Fa pocs dies vam estar per la zona i tot i que hi havia força neu, costa ben poc orientar-se per saber per on passa la pista. Alhora no sé pas on deurien buscar els equips de rescat que no van trobar-lo el mateix dia. I tenint en compta que la zona te cobertura mòbil, també es un tant sorprenent que no demanés ajut si tenia problemes.
Si més no, tot plegat, un tant curiós.
Me refiero a subir por gouter en tres dias.
primer dia subir hasta tete rouse
segundo dia desde tete rouse hasta gouter
tercer dia desde gouter hasta la cima y bajar hasta tete rouse a dormir
cuarto dia hasta abajo
yo lo hice asi la primera vez ke subi y me fue muy bien. no aclimatamos en ninguna otra montaña ni nada.
Aqui te dejo un enlace con el relato de la ascension
http://hermanosgalve.blogspot.com/2009/05/alpes-2007-mont-blanc_14.html
Hola a todos, mi pregunta es si comprarme un saco de pluma o de fibra para dormir vivaqueando al lao de un rio y en montaña.
Creo que lo quiero de sobre -10º de confort, y no se si al lao de un rio o una laguna el de pluma aguantaría bien la humedad solo con la funda vivac. o ¿que combinación de saco funda me recomendarias para dormir en esas circunstancias? pienso gastarme sobre unos 200 y pico, por lo que me gustaría que sirviera tanto en vivac en la nieve, como en un rio, como en verano.
a ver si alguien me puede hechar una mano y sacarme de dudas.
Gracias
Este es de pluma:
http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330399104454&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
o este
Y este es un vendedor aleman con buenas referencias y ademas envia a España:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200438604802&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Suerte.
Gracias ibi por la información, pero estoy más interesado en lo de la humedad al lao de un rio, si uno de plumas con funda vivac aguantaría, o si en esas condiciones debería ser de fibra.
Espero respuestas
Entendido, te pongo otro link, de este vendedor he comprado algo y el servicio y calidad que me dio era bueno. Saludos.
OK GRACIAS DATXA.
TODAVIA NO LAS TENGO Y LO TENDRE EN CUENTA. MIRARE MAS MODELOS AUN.
!Hola Bluma!
Que tal?Emb dic Quim m´agrada molt la alta muntanya, sobre tot fer pics, jo igual que tu també busco gent per quedar de tan en tan,ja que avui en dia no disposo de casi de ningun company per sortir,porto anys sortint, peró de forma´s molt eventuals i casi sempre en èpoques estiuenques.Aquest hivern m´agradaría fer algun pic faci let amb raquetes, que no s´ hagi de utilitzar grampons,uns experts m´ han recomanat un quants pics de no gaire dificultat que estan molt be.Tu també segur que tindràs algunes propostes,estic obert a qualsevol proposta.Soc de un poble a 15 minuts de barcelona.
Salutacions
Bueno pues si nos vemos alli, seguramente podremos tomar alguna everest por alli, saludos.