La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia20 april 2010, tuesday.

Mensajes dia20 april 2010, tuesday.

« dia anterior   dia siguiente »

Maby_ Tuesday 20 april 2010 - 07:31

Re:El tiempo en el madstage

Alguna sugerencia para los que queremos hacer esqui de travesia?  Desconozco totalmente la zona.

Gracias.

Ir a la conversación completa

Fern Tuesday 20 april 2010 - 08:46

Con esquis en plan cortito y fácil está bien la ascensión a la Tuca Blanca o al Tobazo desde Candanchú mismo. También se puede ir a Astun a ascender el Pic de Moines o el Pico Astun.

Si se quiere algo más fuerte y de más nivel la parte final la ascensión al Aspe. Si se ve chungo siempre se puede subir el último tramo porteando.

antares Tuesday 20 april 2010 - 09:28

¿me puedo apuntar a estas alturas?

Ya sé que es tardísimo, pero ¿ya no hay posibilidad de apuntarse al Madstage del fin de semana? Ya no aparece el formulario de inscripción en la web y además soy consciente de que el plazo que dísteis ya pasó, pero hasta hoy no tenía confirmado que pudiera ir.

Bueno, si se puede, pues fenomenal, y si no, pues nos veríamos en otra.

Saludos

Madveras Tuesday 20 april 2010 - 09:32

podeis poneros de acuerdo con Kalamar, que tb hara esqui de travesia :)

Madveras Tuesday 20 april 2010 - 09:39

Re:¿me puedo apuntar a estas alturas?

coñe--- pensava que habia puesto el formu hasta el 21 o 22 ... mmm.... lo dejo activado todo el dia de hoy

antares Tuesday 20 april 2010 - 09:54

Muchas gracias, Madveras. Pues ya estoy apuntado.

Igual lo has contestado cienes de veces , pero ¿tengo que pagar por adelantado o una vez allí? ¿cómo lo hago?

Nos vemos!!!

Madveras Tuesday 20 april 2010 - 09:58

Eso mejor te lo dice mirlo, aunque si puedes pagar ya, mejor, asi ya lo tenemos confirmado

Antares Tuesday 20 april 2010 - 10:07

Me acaba de entrar otro correo de madteam donde se me explica cómo hacer el pago. Pues ahora lo hago.

Hasta el viernes! Ya tengo ganas de conocer al personal.

mirlo Tuesday 20 april 2010 - 10:11

A ver, para el tema del pago...como dice el "jefe madveras"...el pago confirma la plaza (que plazas quedan un monton), pero bueno...para ir seguro.

saludos
mirlo

Rapaz Tuesday 20 april 2010 - 10:30

Hola companys,

Be, Oreneta i jo, finalemnt no podem anar al madstage, molt al nostre pesar, però compromisos que teniem i que no hem pogut/volgut cancelar, ens ho fan impossible.

Una llastima, perque la zona promet, i a mes sou un munt de penya i ben avinguts, així que s´ho passareu de conya! JO personalment tenia ganes de vore als que ja conec, i ganes de continuar coneixent a mes madteamers.

EN fi, que ho passeu molt be i que disfruteu molt!!!

Salut

Jordicentellas Tuesday 20 april 2010 - 00:52

Coll Formic - Tagamanent

Hola, bona nit,

Volem anar de Coll Formic al Tagamanent pel Pla de la Calma amb els nens, tenen uns 10 anys.

La ruta son unes cinc hores anar i tornar per un camí sense massa dificultat, algú ha fet aquesta ruta i em pot indicar si això es correcte?

Gracies.

Jordi.

Avezados Tuesday 20 april 2010 - 09:39

Re:Coll Formic - Tagamanent

Hola Jordi, efectivament és un camí / pista sense cap dificultat. Pel que fa al temps jo crec que es pot fer en bastant menys de 5 hores, però el pla de la calma és un bon lloc per anar a badar.

Sergi

Chemi Tuesday 20 april 2010 - 16:24

Pista Fontalba

Hola.

El domingo quiero hacer el Puigmal desde Fontalba.

Hace tiempo que no voy, y no se si tantas lluvias este año habrán hecho mella en la pista hasta Fontalba ¿Cómo está para subir con un turismo?

De paso si me podéis confirmar que no hay nada de nieve en la ascensión al Puigmal os lo agreceré.

Gracias

(Post Editado: 20-4-10 17:23:36)

itus Tuesday 20 april 2010 - 16:30

Balandrau

Ascensió al pic de Balandrau per la seua cara sud, el passat dissabte, 17 d´abril. Temps variable però que va aguantar. La pista des de Tregurà de Dalt està neta de neu, i bona part de la caminada també. La neu només és quasi contínua a partir del coll dels Tres Pics. Encara que els portàvem, no vam fer servir ni piolet ni grampons.

(Post Editado: 20-4-10 16:33:16)

(Post Editado: 21-4-10 13:45:31)

Pikimaunga Tuesday 20 april 2010 - 16:35

Por La Maladeta.

Hola, este fin de semana vamos a ir a la Renclusa con idea de subir a La Maladeta el sábado. Quería preguntaros cómo véis hacer en el mismo día Maladeta y Aneto, en este orden, por el Portillón. Si es mucha tela (por cierto, vamos sin esquís) os agradecería alguna sugerencia para el domingo, aparte del Aneto.
Pues gracias.

Laura Mv Tuesday 20 april 2010 - 17:25

Re:Pista Fontalba

Hola! La pista de Fontalba está como una autopista, sólo le falta el peaje (bueno, mejor no doy ideas....).

Hombre, algo de nieve pisarás pero desde Fontalba no creo que te suponga ningún problema. Llévate crampones por si las moscas, aunque no creo que los tengas que usar.

adeu!

(Post Editado: 20-4-10 17:27:15)

Jose40 Tuesday 20 april 2010 - 18:08

Puigmal

Lo primero quiero mandar un saludo a todos/as, y lo segundo, alguien me puede decir como esta para subir al Puigmal,y que material me haria falta(grampones y raquetas o solo grampones) o nada , 

Hacha Tuesday 20 april 2010 - 18:17

ESTADO CARRETERA DE ESPOT A PARKING PRAT PIERRO

Buenas, este finde voy con la family cerca de Sort y me quiero acercar a dar un paseo desde el parking de entrada al parque de Sant Maurici hasta el lago, alguien sabe si la carretera que sube desde Espot al parking Prat Pierró está abierta? el año pasado fui y como estaba cubierta de bastante nieve habían bajado la barrera que hay al salir del pueblo de Espot.

Saludos.

Rapaz Tuesday 20 april 2010 - 18:52

Re:ESTADO CARRETERA DE ESPOT A PARKING PRAT PIERRO

En pasqua estava oberta fins el prat. D´aqui cap amunt, amb taxi o patejant.

De totes formes, trucant a la casa del parc, t´informaràn.

Salut

balandrau Tuesday 20 april 2010 - 19:07

Re:Puigmal

Hola jose40 si deseas subir desde Font d´Alba no hay problema,todo libre hasta casi arriba,alguna "clapa" pero se puede rodear.Buena salida.

Balandrau Tuesday 20 april 2010 - 19:09

Re:Por La Maladeta.

Hombre yo lo veo bastante tute para un dia pasando por el Portillón.Ahora bién si desde la Maladeta te descuelgas directamente al glaciar de Aneto,aunque largo es factible.Ya supongo que sabes que el material será de invernal.Buena ruta.

Balandrau Tuesday 20 april 2010 - 19:11

Re:Pista Fontalba

Ahora mismo el Puigmal por Font d´Alba está para subir sin hierros.Ningún problema y la pista pues eso limpia como una patena.Buna ruta.

Balandrau Tuesday 20 april 2010 - 19:15

Re:Coll Formic - Tagamanent

Com diu Avezados jó també crec aque es pot fer amb algo menys de 5 hores,ara bé també depent del que els nens caminin i ó pugueu aconseguir que es distreguin i tirin endevant,Avagades els tenen un problema de constancia i em de sapiguer motivarlos.Que vaixi bé dons val la pena.

Nemeo Tuesday 20 april 2010 - 20:43

Travesia de los tres refugios en el Posets, 23/24/25 abril

Hola, este finde aprovechando que es fiesta el viernes en aragon queriamos hacer la travesia de los tres refugios en la zona de posets. Me gustaria saber si alguien ha estado por alli hace poco, el estado de la nieve y si es facil cruzar los puertos en estas fechas.

Comentar que los dos que vamos no tenemos mucha experiencia en invierno, llevariamos crampones, piolet y raquetas. La idea es salir de Biados, Estos, Angel Orus y regreso a Biados.

Gracias.

Fedepirineus Tuesday 20 april 2010 - 21:04

Re:ESTADO CARRETERA DE ESPOT A PARKING PRAT PIERRO

buenas compañero,la pista hasta pierro la tienes limpia,alli aun keda nieve en margenes pero esta bien,si vas por la pasarela de madera podras llegar hasta el principio del bosque justo donde se cruza el asfalto con el sendero,a la que inicias por el bosque ya encontraras nieve al menos hasta hace 5 dias,he pasado alli 1 semana pk subimos hasta el refugio del blanc,la nieve empezaba mas o menos en los 1700,1800.

supongo que con las temperaturas que hay en espot y las previstas lo encontraras bien.un saludo.

y si estais atentos ahora se ven bastantes gamos que bajan a comer a media tarde,de pierro hacia espot en las laderas de la izquierda(bajano a espot) hasta antes del camping vorapark acuden casi cada dia para comer.

salut i muntanya

Escalador Pobre Tuesday 20 april 2010 - 22:00

antalya pa pobre:)

buenas para todos quería saber si existe alguna alternativa de hospedaje a el campamento jo.si.to o si es la unica opción para quedarse allí me imagino que vivaquear no es una de ellas bueno mushas gracias a y otra cosilla ¿desde Istanbul cuanto es el billete de autobús?
Queremos ir en septiembre sigue apretando el calor o ya se puede escalar?venga gracias de antemano

Alan Tuesday 20 april 2010 - 01:32

Efectes nevada via gorges de Salenys

El dissabte 17 d´Abril vaig anar afer aquesta via. Per culpa de la nevada, el camí per arribar, si vas des de la fàbrica de font picant a quedat ple d´arbres caiguts que dificulten el pas. Han caigut amb tan mala sort que han trencat les senyalitzacions que indiquen el camí cap a la via. Respecte a la via ja fa temps que té la tirolina trencada, però ara a mes a mes la neu a trencat l´arbre que aguantava el pont tibetà doble (el segon) tenint que bordejar-los per sota fins arribar al tercer pont, tot saltant un parell d´arbres caiguts. Al final del tercer pont ha agut una esllavissada que s´ha emportat el cable d´acer que ens ajudava a passar mes fàcilment, lo que comporta una dificultat si no tens força de braços ja que rellisca bastant.

madveras Tuesday 20 april 2010 - 09:31

Re:Efectes nevada via gorges de Salenys

bufff.... dons si ja de per si la ferrada no estava en gaire bon estat... una llastima... els ponts eren guapos

Juanjogava Tuesday 20 april 2010 - 10:22

Re:Avenc del Bruc

que bueno jordi, la verdad es que daba bastante miedo ya colgarse de esos espits... parecian de la epoca de font y sagué.

Lits Tuesday 20 april 2010 - 03:39

Re:Salomon XA PRO 3D ultra

Jo les tinc. Home, en teoria aquestes bambes estan fetes per correr per la muntanya, així que pel camí de Santiago que no té un terreny gaire exigent t´aniran bé. Tenen un punt feble al mig de la sola, en el que a vegades s´hi nota algun roc punxegut. Es gasten força ràpid i tenen uns tacs una mica petits. Transpiren força bé encara que en el seu segment n´hi han que transpiren millor.

No són les millors per mi, però t´aniran bé. Un cop proves les bambes de muntanya penses que com pot ser que hagis tardat tant a posarteles.

Ricards Tuesday 20 april 2010 - 10:17

Ja se que en principi son per anar per muntanya, per això tenia els meus dubtes de si al fer una caminada per terreny més pla com vull fer no anirien bé. Em dona la sensació de que al ser un caminar més "monóton", sempre la mateixa petjada, potser no és el calçat més adequat. La veritat que ahir les vaig probar fent uns 10 km. i per ser el primer dia no vaig notar res d´extrany, al contrari, com un guant! Una pregunta Lits: per a tu quines són les millors? Em vaig emprovar unes The North Face i unes Asics i les que vaig sentir millor van ser les Salomon. Salut i merci!

Chemi Tuesday 20 april 2010 - 16:14

Em fa l´efecte que no son les més apropiades per fer 800 km "del tirón", per tenir una sola massa tova. Potser arribes a Santiago rascant mitjó

Unes d´aquest estil però de sola més resistent crec que serien més apropiades.

Lits Tuesday 20 april 2010 - 16:45

Cada peu és un món, i també depèn del tipus d´activitat que triis t´anirà millor una bamba o una altre. Per mi les més còmodes i que esmorteeixen més el terreny són les Brooks Cascadia, però també són les més cares. Les que em duren més, transpiren més i que també son molt còmodes són les Quechua Diosaz Raid 500. Algú es posarà les mans al cap però les coses com són. Això en bambes còmodes, transpirants i lleugeres, després també tens bambes amb una mica d´estil bota que duren més.

Tranquil que per fer el camino de Santiago les Salomon si no les fas servir molt ara et duraran perfectament per tota la ruta. Això si recomano 2 parells de bambes, per la pluja i per evitar imprevistos.

Ricards Tuesday 20 april 2010 - 17:40

Merci companys! Es que hi ha gent que em diu que per fer el camino ni se m´acudeixi de portar xiruques, que agafi unes bambes de tota la vida. Jo sempre acostumo a caminar amb unes botes d´aquestes de muntanya Salomon i mai he tingut cap problema. Una altra cosa que em diuen es que vigili molt el pes que portaré, i per això no vull prendre dos parells de sabates...m´han dit que millor no passar de 10 kg. a la motxilla. Habia pensat a prendre les que porto posades i unes xancles per descansar els peus i duxar-me, per això us pregunto i tinc dubtes. Mai abans habia tingut unes "running" i no se si la sola es desintegra molt ràpid...no voldria estar a mig camí i "tocar de peus a terra", je je je...per altra banda també em fa pal portar les botes perqué igual m´axixarro els peus. Algú de vosaltres ha fet el camino? I amb quin calçat? Si de cas obro un altre post...

Tramuntana Tuesday 20 april 2010 - 20:09

Jo no m´ho pensaria i aniria de cap a unes bambes de trail running. Per mi l´ideal són unes comodes, lleugeres i sobretot molt transpirables (oblidat del gore).

Jo he tingut unes vasque velocity i per mi no seran les últimes. Una mica més económiques que les Salomon i més resistents, per mi ideals per caminar distàncies llargues.

Però més que un model concret cerca una d´aquest estil (lleugera i transpirable) i amb la que et sentis més comode és la teva.

papers Tuesday 20 april 2010 - 22:06

Re:Sales para derretir nieve

Gracias holandés!!!!, Nada, tu dedicate a lo tuyo que lo primero es lo primero!!!!! Ya cuando tengas tiempo le hechas un ojo a los enlaces, que nos viene fenomenal para lo nuestro y para otras muchas cosas!!!!!!

Saludos!!!

Lits Tuesday 20 april 2010 - 23:49

Tranquil la sola no es desintegra molt ràpid, es va gastant de mica en mica, no et caurà la sola això segur. No sé la pila de kilòmetres que ha fet però ha aguantat quatre baixades de tartera del Pedraforca. Com a molt et quedaràs amb la sola llisa. Com diu en Tramuntana no t´hi trenquis el cap provateles totes i agafa les més còmodes.

Buen camino!

Sergilop Tuesday 20 april 2010 - 19:06

Gente para barranquear entre semana y los findes.

Hola,

Me llamo Sergio, y soy de esparreguera. Busco gente para barranquear entre semana y los findes que tenga libres. Tengo experiencia, equipo y vehículo.

Si alguien se anima, sergilop@gmail.com

Post movido de barrancespeleo a quedadas

Albinix Tuesday 20 april 2010 - 21:30

Re:grupo de escalada barcelona

hola em dic ramon soc de aprop de la panadella soc escalador en actiu pero amb un problema fa poc e trencat amb la meva compaña de escalada per lo tant busco algu per sortir a escalar rodo molt per montserrat el meu hotmail  (albinixramon@hotmail.com

Albinix Tuesday 20 april 2010 - 21:44

Re:busco gent per escalar els caps de setmana

escalar cap problema el problema es que soc una mica lluny si vols parlem albinixramon@hotmail.com

mserranoc Tuesday 20 april 2010 - 21:44

Gente para ascensiones

Saludos foreros, estoy buscando montañeros-as para alpinismo en Gredos, Pirineos, etc, nivel de dificultad media-alta, tambien practicamos escalada deportiva en Madrid y alguna ferrata, nos falta gente para formar algún grupo, ya he contactado con algunos foreros pero no siempre podemos coincidir

Los que tengán ganas que se apunten, las excursiones son cañeras

Dispongo de algo de tiempo los fines de semana

Mi nombre: Miguel Serrano y mi correo: miguel.serrano@es.issworld.com

Buscar en el foro

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies