La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Mensajes dia 1 october 2007, monday.

Mensajes dia 1 october 2007, monday.

« dia anterior   dia siguiente »

Bestiola Monday 1 october 2007 - 00:40

Propuesta: Cresta de Les Agudes (Montseny)

Fa temps que voll fer la Cresta de Les Agudes, en pla tranquil, i crec que a la tardor pot ser interesant, (ja ho tinc una mica estudiat).
Ho faré de tota manera, però m´agradaria molt fer-ho amb algú(ns) muntanyenc(s) de bon rotllo. Encara soc novell, i si a algú no le molesta aixó doncs ja sap. Personalment m´agrada aprendre dels que saben més, i si no saps res, contacta´m igualmente, ja farem alguna cosa!
Fins aviat!

Hace tiempo que quiero hacer la Cresta de les Agudes, en plan tranquilo, y creo que en otoño puder ser interesante, (ya lo tengo un poco estudiado).
Lo haré de todos modos, pero me gustaría hacerlo con alguno(s) montañero(s) de buen rollo. Aún soy novato y si a alguno no le molesta pues ya sabe. Me gusta aprender de los que saben más, y si no sabes nada, contactame igual y haremos algo de todos modos!
Hasta pronto!

Lugar / Zona: Montseny - CAT

tipo de actividad: Excursión

Fechas: 2011-10-1 a 2011-10-1

Puedes ver más informacion entrando aqui

Ir a la conversación completa

una chica Monday 1 october 2007 - 08:33

per Vinyi i Zorat

Ei nois!!!! hem tornat!! no cal que aviseu ningú  de fet no vam trobar el que buscavem  pero bé...hi tornarem, segur!...I mira...així finalment vaig coincidir amb Vinyi (que després de totes les converses amb Luisildo ja tocava) un plaer noia, va ser curt però bé....ja coincidirem novament oi que si?  al Zorat com que ja el coneixia pos res

Fins ben aviat

Luisildo Monday 1 october 2007 - 09:17

Re:per Vinyi i Zorat

Vinyiiiiii!!! El pròxim dia que li diguis a algú que em faci un petó de part teva que sigui una noia si et plau!!!  Que el David punxa!!! 

Un altre per a tu !!!

a veure si ens veiem aviat!